Arnefles Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Alle andre lys er ok og alle sikringer er ok. Må det være rele eller bryter da eller kan det være andre faktorer som spiller inn(ikke automatiske kjørelys)? Gjelder 316i Compact-98.mod
hflesvik Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 He he,ja-begge pærene er ok og jeg har målt om det er spenning der,noe det ikke er. (Min bror Bugman la ut tråd for meg)
336mik Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 sjekk rele`et..var samme problem på dama sin compact.
Arnefles Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2006 ok,men hvem av dem.Sitter flere i sikr.boksen. Peil du?
336mik Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Husker ikke i farta,men det står vel på lokket til sikrings boksen.Med fare for å ta feil vil jeg si bakerst og ytterst(nærmest skjærmen.Er vel bare å prøve å rokkere litt på dem,så finner du kanskje feilen,men husk å se etter at rele`ene er makene da.
j0lle Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Kan du ikke ta et mulitmeter å sjekke om det ligger 12v på kontakta til pæra?
Arnefles Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2006 Har gjort det(står under hflesvik),ingen strøm.
lagrinn Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 du tar dem to lysegrønne releene(viss dem ikke har blitt byttet før) som står etter hverandre og bytter om disse, dette er 5 kontakters lys rele ikke 4 som er vanlig så er muliig du må på en bilrekvisita foretning for og få tak i.
Arnefles Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2006 ok,prøve det da. Du er sikker på at det ikke skjer noe galt?
Arnefles Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2006 Takk laak!! Det var en grei måte,ene rele var røket. Tusen takk! Case closed!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå