Kai-P. Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Setter disse hjulene til salgs igjen da en budgiver ikke dukket opp, har også gått til innkjøp av andre hjul, selges 4500 el. bud. Felgene er av merket Mega Wheels(7,5x17, 5x120, ET20) og dekkene er Aurora(245/45-17). Dekk og felger er nye i år, felgene er strøkne, men det ene dekket har en boble ytterst.
Kai-P. Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2006 Bare kom med bud, jeg biter ikke(ikke så veldig hardt, ihvertfall)..
Kai-P. Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 Setter prisen på hjulene ned til 4500,-. Det er halvparten av hva de kostet nye, som de forøvrig var i år..
Kai-P. Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 Kom med (skam)bud folkens, fikk 7000 i forenklet forelegg i går kveld, hadde vært greit å få solgt disse hjulene nå..
Jonass Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Det tar vel litt tid før du før giroen for betaling vel?tok to månder for meg men det er noen år siden da. dessuten kan du få delt det opp så mye du bare vil omtrent uten renter eller noe ekstra som helst faktisk Ups ikke meninga å ødlegge tråden din. fine felger forresten.
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Hei. Byr deg 2000,- for felger å dekka dine.
Kai-P. Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2006 Det tar vel litt tid før du før giroen for betaling vel?tok to månder for meg men det er noen år siden da. dessuten kan du få delt det opp så mye du bare vil omtrent uten renter eller noe ekstra som helst faktisk Jeg vet at man kan dele opp bøter over lang tid, men jeg er ikke så glad i å ha sånt hengende over meg, er greit å få ordnet opp sånn at jeg kan glemme det fortest mulig.
Puyol Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Noen som har peiling hvor mye frakt det er på hjulene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå