viper Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 kjørte en tur med min 92 e36 318i m40 her om dagen, plutselig la jeg merke til i instrumentet at det kokte, stoppet med en gang og åpnet panseret, ingen slanger var varme så da tenkte jeg meg at det var vanpumpa eller termostat, fikk bilen på jobben og skrudde ut termostaten, ble fortsatt varm. skrudde ut vannpumpa og den var hel... spyllte igjennom alt av slanger og radiator... skrudde alt isammen igjen og da koker ikke bilen lenger, men den har begynnt å fjuske nesten samtidig som den kokte... sjekket kjølevannet for Co2 og det er ikke noe eksos i vannet mitt... så nå er problemet mitt bare at den fjusker noe som har noe tips??? kan jo være noe som ikke har noe med det her å gjøre som gjør at den fjusker, at det bare er en ren tilfeldighet! er åpen for alle forslag
Odland318is Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Det med at bilen koker er i mange tilfeller luft i systemet. Og fuskinga er ofte LMM, lambda eller pluggene. Mange her inne som har fått orden på det med kun å bytte plugger:) Det er den billigste, enkleste og beste feilen å få når uhellet er ute. Såå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå