Hr.smith Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Lyset i knappene til vindu fortsetter å lyse etter jeg har slått av tenninga, og slått av lysa. Noen som vet hva dette kan komme av?snakk om en e30. Det er org el vinduer i den ¨så hvorfor det er konstant strøm der skjønner jeg ikke. Kan det være noen ledninger som ligger innatt noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 på mange biler funker vindua helt fra du slår av tenninga til du lokker døren.. på enkelte mercedeser trenger du bare å ha opp døren for att vindua skal funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 ok, men hos meg står lysa i brytrene på 24 timer i døgnet uansett vær. Det kan vel ikke være riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 vet at på den E30`n jeg lånte her forige uke, så lyste dem fra jeg lukket opp døren til jeg lukket igjen, og når lys og bil var på, kan jo være en liten feil på bryteren som aktiveres med døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 ok takk, skal sjekke det imorra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå