ropa Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Heisann Vurdere å kjøpe en/to Bmw 320ci 2000mod som er gått henholdsvis 107000km og 112000, prisen på den ene bilen er 200.000kr med dette utstyret:Sommerhjul Vinterhjul Lettmet. felg vinter Lettmet. felg sommer Metallic lakk Parkeringsensor bak Sentrallås El.vinduer Elektriske speil Takluke Oppvarmede seter Kjørecomputer Servostyring Klimaanlegg Radio/CD Airbag foran Sideairbager ABS-bremser Antispinn Stålbjelker Startsperre 112.000km Og den andre koster 214.000 med dette utstyret:Sommerhjul Vinterhjul Lettmet. felg vinter Lettmet. felg sommer Metallic lakk Sentrallås Farget glass El.vinduer Elektriske speil Sportsseter Oppvarmede seter Delskinn Kjørecomputer Servostyring Klimaanlegg Air Condition Radio/CD Airbag foran Sideairbager ABS-bremser Antispinn Antiskrens Diff.sperre Stålbjelker Startsperre 107.000km Den første er i sort farge og den andre i blå Lurte på om disse prisan holder mål, trur man kan gå litt ned her ja eller hva trur dere? Er det noen svakheter ved disse bilene som man burde vite om?
Even Tveter Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg skal også kjøpe enslik bil, har sett på de samme som deg hvis du har sett på finn, jeg ville prøvd å prute litt selv om bilene er i tipp topp stand, for det er ikke lett å selge bil ''idag'' og selger godtar litt pruting trur jeg. lykke til med å finne en. utrolig fine biler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå