Dirty Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 hei, da har jeg prøvd får andre gang å bestille noe fra maxam, og uten hell til nå! først bestilte jeg en evo 2 vinge. som jeg ikke har sett noe til frå tja 5 måneder siden. så jeg tenkte jaja får prøve igjen. får 7 dager siden bestilte jeg denne. 1 x BMW E36 M3 Frontfanger Sort fikk en mail sånn årdre bekreftelse . men har ikke sett snurten til noen pakker. greit det bare har gått 1 uke, men de hadde delen på lager. og jeg skulle ha fått mail med pakkesporing osv. har ikke fått en shit. har også prøvd å kontakt de. på tlf ringer det leeeenge. så blir det opptatt vis jeg prøver igjen så er det opptatt med en gang.. prøver jeg med en annen tlf er det ikke opptatt : hmmm.. og mail svarer de helder ikke på! så andre som har handler fra maxam før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Har handla masse der. All styling jeg har på bilen har jeg kjøpt der, instrumentskiver og stoler. Kjøpte det meste hver for seg, og har fått fire pakker derfra totalt. Det eneste jeg kan si er at det tok litt tid å få stolene, ettersom posten hadde sendt dem til feil postkontor, og aldri sendte hentelapp til meg. De ble sendt i retur, så maxam snudde de og så kom de til rette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg har handlet der for ett år siden, kjøpte bråkepotte og frontleppe på bilen min og det tok ca en uke. Dårlig kvalitet og passform på frontleppen jeg kjøpte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Har handla en del der ja. Men de har aldri svart på mail eller telefon heh. Men bestandig fått delene presist og problemfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Regner med du ikke har forhåndsbetalt? Har hørt dette firma bare er søppel jeg hvertfall, å dette gjør meg jo bare mer sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 okei. hmmm nei har ikke forhåndsbestilt heldigvis! er så stress får kan ikke bestille fra noen andre plasser. får vis den plutslei kommer så har jeg 2 stk :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Bare å drite i å hente det som kommer fra maxam;) du har jo blitt lovet varene på en uke eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 står det at det ikke skal ta mer en 1 uke ? såfall henne da hehhehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 har nettopp handlet der for 2. gang. Forhåndsbetalt begge gangene. Fått varene veldig fort og uten noen problemer. Fått svar på mail også. Hvis du skal forhåndsbetale så kan det være greit å sjekke at de har varene på lager, også sende dem en mail eller ringe og få de til å bekrefte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 hei, da har jeg prøvd får andre gang å bestille noe fra maxam, og uten hell til nå! så andre som har handler fra maxam før? Jeg handla ganske mye der i fjor. Lyktelister,frontlykter,vinge,bakrutesenker og baklykter. fikk noe av det jeg hadde bestillt etter ett par tre måneder eller noe sånt. Og resten etterhvert. Baklyktene klarte han tydeligvis ikke å få tak i, så etter et halvt år så sa jeg at han bare kunne glemme det. Han var ikke lett å få tak i på telefon eller mail. Ganske useriøs synes jeg og dårlig service. Kommer ikke til å handle der igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Huff. Jeg hadde jo planlagt å bestille derfra i dag. Står at alt er på lager, men ble litt skeptisk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Hvorfor handle der når det er så mye negativ omtale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Hvorfor handle der når det er så mye negativ omtale? I mitt tilfelle pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Hvorfor handle der når det er så mye negativ omtale? I mitt tilfelle pris. Du kan jo prøve www.autoshineshop.no de har samme produkter og samme priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Jeg bestilte fra maxam nå, så får vi se. Sendte iallefall i oppkrav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå