Gå til innhold

maxam-tuning.com. bare tull eller?

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

hei, da har jeg prøvd får andre gang å bestille noe fra maxam, og uten hell til nå!

først bestilte jeg en evo 2 vinge. som jeg ikke har sett noe til frå tja 5 måneder siden.

så jeg tenkte jaja får prøve igjen. får 7 dager siden bestilte jeg denne.

1 x BMW E36 M3 Frontfanger Sort

fikk en mail sånn årdre bekreftelse . men har ikke sett snurten til noen pakker. greit det bare har gått 1 uke, men de hadde delen på lager.

og jeg skulle ha fått mail med pakkesporing osv. har ikke fått en shit.

har også prøvd å kontakt de. på tlf ringer det leeeenge. så blir det opptatt vis jeg prøver igjen så er det opptatt med en gang.. prøver jeg med en annen tlf er det ikke opptatt : hmmm..

og mail svarer de helder ikke på!

så andre som har handler fra maxam før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handla masse der. All styling jeg har på bilen har jeg kjøpt der, instrumentskiver og stoler. Kjøpte det meste hver for seg, og har fått fire pakker derfra totalt. Det eneste jeg kan si er at det tok litt tid å få stolene, ettersom posten hadde sendt dem til feil postkontor, og aldri sendte hentelapp til meg. De ble sendt i retur, så maxam snudde de og så kom de til rette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

har nettopp handlet der for 2. gang. Forhåndsbetalt begge gangene. Fått varene veldig fort og uten noen problemer. Fått svar på mail også. Hvis du skal forhåndsbetale så kan det være greit å sjekke at de har varene på lager, også sende dem en mail eller ringe og få de til å bekrefte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, da har jeg prøvd får andre gang å bestille noe fra maxam, og uten hell til nå!

så andre som har handler fra maxam før?

Jeg handla ganske mye der i fjor. Lyktelister,frontlykter,vinge,bakrutesenker og baklykter.

fikk noe av det jeg hadde bestillt etter ett par tre måneder eller noe sånt. Og resten etterhvert. Baklyktene klarte han tydeligvis ikke å få tak i, så etter et halvt år så sa jeg at han bare kunne glemme det. Han var ikke lett å få tak i på telefon eller mail. Ganske useriøs synes jeg og dårlig service. Kommer ikke til å handle der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...