BMWGUDEN Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 noen som har bilder og innformasjon hvordan man demonterer ein m10 318i motor og hvordan man monterer den igjen me alt på rette instillinger noen som har bilder? noen tips? skal demonteres og hone sylindrene og skifte toppakning og stempelringer, sette på nytt insug og topp, bygge turbo på denne motoren etter monteringen igjen. noen som kan hjelpe meg me detta? takker for alle svar
BMWGUDEN Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2006 foresten skal bruke ein toppakning som er 0,3mm tykkere enn orginalen. hvor mye trykk tipper dere jeg kan kjøre med, uten at det blir motor ras med en gang? skal avsted og se på ein garret t3 turbo idag, tror dere den vil fungere på denna motoren? tenke jeg skulle bruke 2,5" eksos ifrå turbo til bakre lydemper. har ein nokså stor intercooler som jeg tror vil fungere fint, trenger all den hjelp jeg kan få! har ikkje nåe tidligere erfaring med å bygge motor med turbo
02 Touring Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 http://www.velom.net/bimmers/haynes_e30_e28_e34.pdf Er denne til hjelp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå