Christopher Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 Har desverre ombestemt meg i dag. Fant en måte og komme meg på pluss siden igjen (økonomi)
Tiller Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 Hei, tror du den m-tech leppa går ann å montere på org front?
Christopher Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2006 Sikkert med litt fiksing å triksing , men ikke sikker!
Dirty Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 hei jeg tar den Orginal M-tech leppe til M-tech front. Pris : 500kr kim andre håland manneskaret 25 4534 marnardal 500 + frakt ser du bor i flekkefjord skal vel ikke te lyngdal\farsund i nermeste framtid
Christopher Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2006 hei jeg tar den Orginal M-tech leppe til M-tech front.Pris : 500kr kim andre håland manneskaret 25 4534 marnardal 500 + frakt ser du bor i flekkefjord skal vel ikke te lyngdal\farsund i nermeste framtid Skal faktisk den veien den 16 oktober så kan levere den da ?
Christopher Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg gir 500 for den bakrutesenkeren Og jeg ber deg lese tråden!
Dirty Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 hei jeg tar den Orginal M-tech leppe til M-tech front.Pris : 500kr kim andre håland manneskaret 25 4534 marnardal 500 + frakt ser du bor i flekkefjord skal vel ikke te lyngdal\farsund i nermeste framtid Skal faktisk den veien den 16 oktober så kan levere den da ? hehe okei:P det ble litt lenge til. send den i posten i morgen du
Claus Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 Jeg gir 500 for den bakrutesenkeren Og jeg ber deg lese tråden! Ja? Et bud er et bud, om du ikke godtar det er det greit Men som du selv skriver: Uten monteringssett. Ny bakrutesenker MED monteringssett får jeg for under tusenlappen
Christopher Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2006 Jeg gir 500 for den bakrutesenkeren Og jeg ber deg lese tråden! Ja? Et bud er et bud, om du ikke godtar det er det greit Men som du selv skriver: Uten monteringssett. Ny bakrutesenker MED monteringssett får jeg for under tusenlappen Meste parten av delene er ny eller lite brukt og forventer bra bud. Prisene som står er minstepris så ikke by under dette på nye ting. Så kjøp den med monterings sett til under 1000 lappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå