Sevenord Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Mulig det ikke er så mange av dere som er på fjortis-blink, men for dere som er så må dere joine "Bimmers" og/eller de andre "BMW Exx" gruppene som er der ;9 Litt artig å se hvor utbredt blink er i forhold til forumet Edit: Jeg oppfordrer på ingen måte noen til å joine Blink i seg selv.. Men har man først rotet seg borti det så er det jo greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 my nick is jontepop og dr_s klager på at jeg har bilder når jeg er i sola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hva er blink? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hehehe DrJones is me btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 blink er jo ikke fjortiss da.. folk helt opp til 70 der jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hva er blink? blink = Stort norskt online-community. Om du ikke vet hva det er så har du ikke gått glipp av stort, egentlig. Er vel mest i bruk for å se på tupps når man er på jobb å kjeder seg... www.blink.no Virker som den er litt treig nå, ivertfall hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 synd jeg just slettet min blink loololololol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 blink er greit å ha på jobb ja;) hehe.. når man ikke har så mye å gjøre..(sitter på det nå) hehe.. men finner ikke det bimmers greia der inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Er ikke blink det samme som sånn match.com finnenvenn.no osv? Egentlig beregna på dating? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 chatting med kompiser og venniner vil jeg kalle det. kjellds heter veertfall jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 bruker nettby.no jeg. der har vi også en bimmers-gruppe btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 nettby.no virker for meg som en direkte ripoff og konkurrent til DBs 'Blink'. Same shit, different wrapping. Blink er vel sikkert også garantert en ripoff av noe annet igjen forøvrig Men ja, syntes nesten det at VG prøver å promotere sitt 'nettby' som de gjør, er helt på jordet og patetisk. Bare se på forsiden til VGnett, og du ser nettby-promotering som ser ut som virkelige overskrifter.. helt utrolig.. (men ja, de må jo få lov til å promotere som dem vil) Just my 2 cents.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 finner ikke noe bimmers gruppe på blink jeg da... kommer ikke opp noe hvis man søker på "bimmers" inne på gruppesøket der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 finner ikke noe bimmers gruppe på blink jeg da... kommer ikke opp noe hvis man søker på "bimmers" inne på gruppesøket der. stemmer, jikk bare inn på drjones og sjekket hans grupper, der var den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Fant ikkje gruppa når eg søkte etter den, men fant den når eg gjekk inn på "DrJones" :S BTW, slepp meg inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå