øge Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 har en 735 som stoppet under kickdown og startet ikke før den var kald. noen dager senere skjedde d samme igjen, og nå starter den ikke i d hele tatt!!! har sjekket fordeler lokket,. takknemlig for alle tips og råd!!!
øge Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 er d ingen som har noen tips??? tenkte å ta den på en diagnose sjekk nå snart!! kan d være rotoren? i så tilfelle åssen ser jeg d??
øge Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 jeg hører ikke bensinpumpa jobbe.... vi skal vel høre den vel??? har ikke noe erfaring m 7ere frafør, har kun hat e28er!!!
LTF Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Jo du skal høre bensinpumpa. Særlig godt hvis du legger deg på bakken ved høyre bakhjul...
e330sa Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 start feilsøking ved enkelt å koble vekk bensinslangen fra railen til dysene, sett enden oppi en 0.5l tom brusflaske å turn motoren litt på starteren for å se om det kommer bensin frem. Jeg har også brukt å koble 12v direkte på pumpa for å høre at den går. Kan være reléet til pumpa eller som på min gamle e28 var pumpa gåen, den varmeskar seg, funka en liten stund og bilen stoppa. Pumpa ble kald og løsnet, dermed kunne jeg kjøre til den stoppet igjen, det ble bare verre og verre,. Bytta pumpa, voila problem løst. Hadde rele problem på min e23, men min e32 går fint. Tror det er samme pumpe på alle sammen e330sa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå