oRdin318is Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hei. Min 318is, 94 mod har plutselig begynt å fuske. Den fusker bare innimellom, og det virker ikke som det har noe å si om den er varm eller kald. Det kommer og går når jeg kjører. Når jeg gir gass drar motoren dårlig og det blir en slags putrelyd. Det er ikke slik at den drar litt, og så napper osv. Men det er jevnt dårlig drag når jeg gir gasspådrag. Bilen kan stå å gå på tomgang uten å stoppe, men det kommer sånn putelyder fra eksosanlegget innimellom på tomgang. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 lambda. luftmengemåler skjek de! putrer den i eksosen når den sviver på tomgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Lenge siden du har hatt noen form for service på bilen? Har selv hatt en 318is og der var d samme problem skiftet plugger, luftfilter, bensinfilter, og kjørte en motor rens på bilen. Senere fikk jeg problem me ujevn tomgang og litt napping ved gasspådrag og da var d bensinpumpa som gjikk til hel...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oRdin318is Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 lambda. luftmengemåler skjek de! putrer den i eksosen når den sviver på tomgang? Den putrer litt innimellom.. Kan gå på tomgang så putrer det kanskje to små "host" også står den noen sekunder, også et host til osv.. ikke putring hele tida. Men når jeg gir gass putrer den seg oppover på turtall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hei, jeg har hatt samme problem på en bmw 320 tidligere. det er coilen som var gåen. Høres ut som om du har samme problem. Nesten helt sikker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Da hadde jeg samme puttring som du snakker om + at den mista litt sprut når jeg akslererte hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå