jani Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 kom over denne på internett i sta.. får deg til å tenke over hastighenten din.. fikk meg i hverfall til det.. http://videos.streetfire.net/category/C ... ef50fb.htm
336mik Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 Den siste audi`n var jammen stygg. Men det står ikke noe om hvilken hastighet de har hatt her(selv om den audi`n neppe har holdt 60).Tror ikke folk vet at grensen mellom liv og død går ved rundt 70km/h.
oddis Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 De første bilene i filmen må jo rett å slett hatt sjåfører som aldri under noen omstendigheter burde hatt lappen. Råkjøring er en ting, når du havner med bilen så spinnvilt da vet jeg ikke helt hva jeg skal si.
Terje325i Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 hehe, det bildet av den bilen som sto fastt mellom kaien og båten var litt bra:P
ehrnst Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Hmmm......den audien har blitt diskutert opp å ned og i mente. Mange har spekulert i at det er photoshop....... sykt er det nå
Kai-P. Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 I noen tilfeller er det knapt mulig å se hva slags biler det har vært, får en til å tenke litt..
Odland318is Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Den siste bilen, skulle det forestille en Audi A3? Eller ATre bokstavelig talt... Helt syk video, klarte å gjenkjenne rundt 3 bilmerker kanskje
Chriso Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 Kan en bil virkelig bli revet i to på den måten? Dersom den var brettet rundt trestammen, ok, men slitne i to? Hmm..
Mpower20 Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 Tja, er nok mulig, men hastigheten må jo ha vært enorm. Forøvrig, et par ganske bra parkeringer i filmen ja.
RenZor Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 Kan en bil virkelig bli revet i to på den måten? Dersom den var brettet rundt trestammen, ok, men slitne i to? Hmm.. En kompis av meg krasja med sin 88mod toyota front mot front i en VW Caravelle. Bilen hannes ble bokstavelig delt i to, og det var bare flaks han ikke hadde en eller flere i bilen. Førersetet / plassen var vel det eneste på hele bilen som ikke var flatklemt. Skal se om jeg finner et bilde av bilen.
Bimmerlars Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 ja, bilen kan bli delt i to i ulykker. Søk på Enzo accident f. eks og se om dere finner en ulykke med en Enzo i Los Angeles. Den ble delt i to
in2you Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 då me bodde i USA såg me mange rare og ''uforklarlige'' ulykker, bl.a. en bil som hadde delt seg i to. så det er absolutt mulig, men dette her var då snakk om ei ulykke på motorvei. syns det er litt ekkelt å tenke på mange gånger eg, at et liv har gått tapt bare pga. uvettig kjøring
jani Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2006 og den siste så er det en som kjører i de.. så selv om du kjører bra så er det andre idioter på veien oxo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå