Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste audi`n var jammen stygg.

Men det står ikke noe om hvilken hastighet de har hatt her(selv om den audi`n neppe har holdt 60).Tror ikke folk vet at grensen mellom liv og død går ved rundt 70km/h.

Skrevet

De første bilene i filmen må jo rett å slett hatt sjåfører som aldri under noen omstendigheter burde hatt lappen. Råkjøring er en ting, når du havner med bilen så spinnvilt da vet jeg ikke helt hva jeg skal si.

Skrevet

Hmmm......den audien har blitt diskutert opp å ned og i mente. Mange har spekulert i at det er photoshop....... sykt er det nå

Skrevet
Kan en bil virkelig bli revet i to på den måten? Dersom den var brettet rundt trestammen, ok, men slitne i to? Hmm..

En kompis av meg krasja med sin 88mod toyota front mot front i en VW Caravelle. Bilen hannes ble bokstavelig delt i to, og det var bare flaks han ikke hadde en eller flere i bilen. Førersetet / plassen var vel det eneste på hele bilen som ikke var flatklemt.

Skal se om jeg finner et bilde av bilen.

Skrevet

då me bodde i USA såg me mange rare og ''uforklarlige'' ulykker, bl.a. en bil som hadde delt seg i to. så det er absolutt mulig, men dette her var då snakk om ei ulykke på motorvei. :shock: syns det er litt ekkelt å tenke på mange gånger eg, at et liv har gått tapt bare pga. uvettig kjøring :shock::cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...