Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste bildet av Den a3'n er en klassiker. Har sett bildene før, og flere er enige i at de er fake. Dessuten er karosseriet kuttet opp, airbager er ikke utløst og turtellere har låst seg(?) En bil krøller seg ikke rundt en tynn trestamme slik. Tror bildene stammer fra Øst-Europa en plass. Der har de slike trafikk-kampanjer, en annen gang laget de en tilsvarende bildeserie med en Cossie mener jeg.

Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen

Skrevet

men igjen gutter, har sett en bmw e30 med mine egne øyne som hadde gått sidelengs i et tre, og den revnet faktisk i to! så det er fullt mulig, men det er selvsagt en mulighet for at den audien er photoshop da...

Skrevet

Skal lure på hvordan et skikkelig bygd fullbur hadde virket inn på skadene..? De indre skadene kan vel fort bli større?

Skrevet
Skal lure på hvordan et skikkelig bygd fullbur hadde virket inn på skadene..? De indre skadene kan vel fort bli større?

Hva mener du?

Skrevet

Hvordan utslaget kunne blitt ved å hatt et skikkelig fullbur, primært i (eldre) biler uten airbag og andre nyere sikkerhetsanstaltninger ved en eventuell kollisjon. Deformeringssoner var ikke det samme på 80 tallet som det er idag. Hvis man også plasserer inn 4 punkt seler vil sjåføren sitte mer fastspent. Hvordan ville dette slått ut ved en eventuell kollisjon? Noen synspunkter?

Kroppen utsettes jo for mer krefter ved å sitte mer fastspent ved en smell, gjør den ikke?

Skrevet
Siste bildet av Den a3'n er en klassiker. Har sett bildene før, og flere er enige i at de er fake. Dessuten er karosseriet kuttet opp, airbager er ikke utløst og turtellere har låst seg(?) En bil krøller seg ikke rundt en tynn trestamme slik. Tror bildene stammer fra Øst-Europa en plass. Der har de slike trafikk-kampanjer, en annen gang laget de en tilsvarende bildeserie med en Cossie mener jeg.

Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen

Kor ser du turtellerene???

Eg kjørte rett i ein murvegg i 60 km/t, men airbagen utløste seg ikkje... Dersom ein blir truffen på sida, er det stor sjanse for at airbagen ikkje utløse seg...

Merkelig at heile sida er bulka, trestamma er skada, setene er reve opp... Flere er enige i at de er fake??? Det er nok mange som er enige i at de er ekte og...

Skrevet

var jo ikke lenge siden en cossi dro av i rundt 200 traff ett tre og delte seg.. passasjeren døde.. var 4 mil unna her... er fult muilg.. og har bilen evt blitt skjøtet så er sjangsen mye større

Skrevet
Hvordan utslaget kunne blitt ved å hatt et skikkelig fullbur, primært i (eldre) biler uten airbag og andre nyere sikkerhetsanstaltninger ved en eventuell kollisjon. Deformeringssoner var ikke det samme på 80 tallet som det er idag. Hvis man også plasserer inn 4 punkt seler vil sjåføren sitte mer fastspent. Hvordan ville dette slått ut ved en eventuell kollisjon? Noen synspunkter?

Kroppen utsettes jo for mer krefter ved å sitte mer fastspent ved en smell, gjør den ikke?

hmm.. du sitter jo fast da..godt fast oxo.. men er ikke de selene satt fast bak sette da og ikke i siden som vanlige belter??tror kanskje ikke det hadde hjulpet da.. siden bilen var delt i 2..

Skrevet
ja, bilen kan bli delt i to i ulykker. Søk på Enzo accident f. eks og se om dere finner en ulykke med en Enzo i Los Angeles. Den ble delt i to

leste om detta i autofil idag. det var en svenske og en kanadier som satt i bilen. det var svensken som kjørte. med litt promille. ( forøvrig var han svensken gründer av Gizmondo ) bilen ble leaset av en bank i England. så han fikk seg nok en dyktig smell han svensken. Iom han vraket en enzo som ikke var hans, som han leaset og attpåtil som han ikke hadde lov til å ta med seg utenlands (ifra england). +at han står i gjeld langt oppetter ørene etter gizmondo-flausen sin.

(har forresten en Gizmondo til salgs :lol: )

Skrevet

Jeg tror uansett en sitter mye tryggere i en bil med bur. Taket trykkes ikke inn og man risikerer ikke hode- eller nakkeskader på samme måte. Forutsatt at man sitter med bilbelte selvsagt. Eller bøttesete og 4-punkt :)

Skrevet

http://usemycomputer.com/indeximages/20 ... 3.vs.tree/

Her er fler bilder... Jeg synes det er litt rart at det ikke er noen spor i bakken etter at bilen har skrapt bortover eller at den er delt i 2... Det er liksom ingen spor eller merker i bakken etter hva jeg kan se....

Skal vel fint være mulig å dele en sånn bil i 2 med en gravemaskin med svær saks på (til å hugge lastebiler og sånt)... Klemme deler rundt et tre burde heller ikke være så vanskelig med en sånn en...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...