Sigbjørn Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hei. Jeg luer på om noen kan legge ut bilder av e36 med turbo? Bare får å se hvordan det er gjort å forskjellig med henhold til cooler og grenrøret, holder på å ska gjøre det selv, så trenger tips om hvordan det er enklest å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 den er en her på forumet, som har burgunderrød bmw e36 325 coupe turbo, husker ikke nicket, men søk på forumet så finner du sikkert tråd m/ bilder, hvis ikke jeg husker feil var det noen bilder fra motorrommet hvordan ting så ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 På www.pure-pf.com er det flere med E36 og turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=21992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Her er noen bilder jeg knipset av en 325 Turbo på Rudskogen i sommer. Er en kar fra Biri som har denne. Kjører ganske aktivt på gatebil. Er ikke noen fotograf, men du ser kanskje litt på disse Fant en anne E36 turbo også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Takk for mange fine bilder:) Ja denne bilen var jeg å studerte når den var på våler i mai. Kjørte veldig friskt på banen ja. Lurer på hvor mange hk det er i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Målet var vel en 450 HK når han bygde den i følge broderen. Vet ikke om han har fått bremset den enda. Sysler med tanken om å bygge turbo på en M50B25 selv også. Ser ut som det er ganske artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 La til noen bilder til i innlegget ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ja det skal bli arti å få prøvd turbo på bmw`n ja. Holder på å handler inn det som trengs nå sånn at jeg har alt som skal til, til montering i vinter. Blir ikke gjort så mye innvendig i motoren nå i første omgang, blir vel bare rundt 250 hk i første omgang. Går skole for tiden så har ikke råd til noe meget påkostet prosjekt med det første:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå