Motor Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 er nå nettopp ferdig med å montere turbogreier fra en 745 over på min 735, har hatt endel justeringsproblemer ang bensinmengde da turbotrykket kommer. alt virket bra da jeg boret inn en kaldstart dyse fra 745 innprøytninga som jeg tvangskjørte med en trykkbryter på trykksia, men idag hørte jeg faktisk litt tenningsbank igjen. bør jeg montere en dyse til? eller vil dette kanskje bli litt for mye igjen? og hvor bør evnt plassering av dysa være mest egnet for å være sikker på at alle sylindrene får jevnt med ekstra bensin? den jeg har nå er montert rett imot gasspjeldet, altså på motsatt side av manifoilen pekendes rett mot lufta som kommer inn.. men neste dyse blir verre å plassere. den vil komme enten nedenom eller over den aktuelle plassen, og en skulle jo tro at bensinen ville fordele seg uheldig.. bilen er forresten en 87 mod 735 med orginal innsprut, ikke dekomprimert og med 0,55bar i ladetrykk, går egentlig veldi bra. men slike ting varer vel ikke uten nok bensin så noe må jeg finne på. gidder ikke tilleggsprut pga budsjettet nå for tiden! noen med gode råd eller erfaringer her?
Motor Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2006 feks noen som vet om denne bilen har en orginal kaldstart dyse man kan koble seg innpå i tillegg? har ikke funnet den sjø
Gunnar Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Jeg har et innsug fra en M535i du kan få kjøpe for en rimelig penge.. der sitter det kaldstartsdyse originalt (i motsetning til på E32/E34 535i).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå