Bmwfanatic Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Har da veldig lyst på e28, å ha på sommeren om ikke mer, det skal ikke være rust på den i allefall, og bør være bra ellers.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1225738 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1183315 Noen som har formening om akuratt disse bilene? har ringt på turbobilen, men eieren var ikke å treffe, ringe igjen senere Tror jeg er forelsket jeg.. Og besatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Ingen? noen må da ha en mening om noe ombygd som dette er verdt penga.. Hjelp? Har hatt mange e28, og ser jo litt verdien i de bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Må si eg likte den hvite best. Begge er jo ombygde. er vel heller tvilsomt at det er godkjent ombygd. Betyr kanskje ikke så mye når de har en ganske grei pris. Men skulle likt å kjørt rundt i den hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Står jo at begge var godkjent ombygd til 535. Den hvite mangler vel godkjenning på turbo sånn som jeg forsto det. Er bilene i bra stand så virker det ikke som noen upris på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 ja, begge er jo godkjente som m535.. får snakke med dem, for nå har jeg fått avklart med penger.. noen andre fine bmw til ca 40000 ? kom med forslag .. e36 gjerne, har lett veldig selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå