Christopher Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2006 Nej.. er litt bruksriper på skjermen. Men ingen dype bare vanlige bruksriper så alle får i lommen ses ikke når den er i bruk. bare når skjerm er mørk.
Hylland Skrevet Oktober 16, 2006 Skrevet Oktober 16, 2006 Har sånn mobil sjølv og det er ein knallmobil!!! Fikk 6 i terningkast i fleire tester!
Christopher Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2006 Fortsatt til salgs! Selges til første over 900kr
Mr-x Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 Det var det med opperatørlåsen. Noe nytt om den
rolfi Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 Bare til informasjon. Operatørlåsen kan fjernes ved å ringe Telenor. En kamerat av meg kjøpte ny telefon, den var låst til Telenor og han hadde Netcom. Han ringte til Telenor og sa at han hadde kjøpt telefon privat, blablabla også tror jeg han måtte gi serienr. på telefonen til hu på Kundeservice. Så fikk han opplåsningskoden på mail, mener jeg å huske! Det var ihvertfall ingen problem, og Telenor kundeservice er åpen 24/7.
Christopher Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2006 Mr.X du ser over hvordan du gjør det
ferieguru Skrevet Oktober 22, 2006 Skrevet Oktober 22, 2006 Følge det med kvittering / garanti på telefonen? Kan en bruke alle typer telenor abbonement? Har djuice allstar. Mvh Mats.
Christopher Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2006 Den er bundet til telenor! Jeg har alt av dingser og bøker som fulgte med! Og er selfølgelig garanti.
ferieguru Skrevet Oktober 23, 2006 Skrevet Oktober 23, 2006 Er det noe slark i telefonen eller er du plaga med noen bugs? Som jeg hører mange er med disse telefonene.... Er interissert ser du
Christopher Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2006 Ikke noe slark nei er lite brukt!
Riefarn Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Bare til informasjon.Operatørlåsen kan fjernes ved å ringe Telenor. En kamerat av meg kjøpte ny telefon, den var låst til Telenor og han hadde Netcom. Han ringte til Telenor og sa at han hadde kjøpt telefon privat, blablabla også tror jeg han måtte gi serienr. på telefonen til hu på Kundeservice. Så fikk han opplåsningskoden på mail, mener jeg å huske! Det var ihvertfall ingen problem, og Telenor kundeservice er åpen 24/7. Da tror jeg han traff på en person som var i ekstremt godt humør hos Telenor den dagen. På det området der bruker de å være et h...... å ha med å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå