Adsome Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Heisan godt folk:P Har litt problemer med e23`en min, den starter ikke... har funnet ut at det er et lite rele oppi høyre gjørne som ikke slår inn, men når jeg legger det sammen manuelt så starter bilen men turtelleren virker ikke... litt kjip å dille med dette hver gang jeg vil ta en liten tur.. noen som vet hva dette kan være? Mvh Torbjørn
mEhE Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 hm.. ser dårlig ut med svar torbjørn du kan jo prøve og finne utav hvilken rele det er snakk om? så er det kansje lettere for andre også å svare på hva som kan være feil. er jo en hel del forskjellige reler på bilen din;-)..
Adsome Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 hehe, kim... det er bare et rele oppi høyre hjørne av motorrommet så en kan vell egentlig ikke misforstå hvor plasseringen av det er? hører bensin pumpa starter når jeg kopler inn relet manuelt.. (ståltråd) ingen som vet? hadde våre greit og funnet ut hva problemet kan være;) Mvh Torbjørn
vrossi46 Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 hadde ett lignende problem på min 325 e30 .. med meg so var det brudd på en signalkabel fra hjernen.. bare ett lite hull i isolasjonen jore att det kom foktigheit i å eira av innvendi..kan vere grett å sjekke om signalet er der..
Adsome Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2006 har testet releet og det virker som det skal, det får bare ikke det signalet som det trenger for og slå seg på.. vet ikke hva som starter dette releet:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå