Gå til innhold

Nytt iPod-adapter fra BMW


 Share

Anbefalte innlegg

Joda, det har vært et adapter fra BMW på markedet noen år nå, men dette adapteret er bortimot ubrukelig!

De har tydeligvis, om ikke annet i USA, tatt hintet og laget et nytt et - og det er dette jeg er på jakt etter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, ikke sikker nei, så jeg lever i håpet om at det kan være den nye :D

Den store forskjellen på den gamle og den nye, er at navn på låt, artist og album vises i displayet.

Om dere får testet med en iPod, så gi lyd da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter med en rykende fersk brosjyre med orginaltilbehør og der er det tydligvis en ny(?) ipod kobling. jeg siterer:

Ipiod interface. Gjør det mulig å koble til ipod,ipod nano,ipod mini og ipod photo til din bmw. kontrolleres via idrive,multifunsjons rattet eller radio. veil pris 2770kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
En kompis av meg har det i sin e46. Funker som fjell. Synes lyden var bob-bob. Men mulig han bare har rompe MP3 filer. iPoden funker som CD skifter på org cdspiller eller kassett. Hver mappe er en CD osv.

Har hørt at man ikke kan se hvilken sang man spiller i den mappen, stemmer det? vil du spille sang nummer 48 må man du klikke deg gjennom ale sangene, stemmer det? Og stemmer det at displayet på ipoden blir avslått når den kobles på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg har det i sin e46. Funker som fjell. Synes lyden var bob-bob. Men mulig han bare har rompe MP3 filer. iPoden funker som CD skifter på org cdspiller eller kassett. Hver mappe er en CD osv.

Har hørt at man ikke kan se hvilken sang man spiller i den mappen, stemmer det? vil du spille sang nummer 48 må man du klikke deg gjennom ale sangene, stemmer det? Og stemmer det at displayet på ipoden blir avslått når den kobles på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg har det i sin e46. Funker som fjell. Synes lyden var bob-bob. Men mulig han bare har rompe MP3 filer. iPoden funker som CD skifter på org cdspiller eller kassett. Hver mappe er en CD osv.

Har hørt at man ikke kan se hvilken sang man spiller i den mappen, stemmer det? vil du spille sang nummer 48 må man du klikke deg gjennom ale sangene, stemmer det? Og stemmer det at displayet på ipoden blir avslått når den kobles på bilen?

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...