Kai-P. Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Hei, alle sammen! Er relativt fersk her på forumet, tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen min. Bildene er tatt med mobilkamera, så kvaliteten kunne nok vært bedre. Kommentarer, både positive og negative, tas imot med takk.. Kai-Peter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 veldig fin E34 det der, liker fargen. har du kjøpt nye felger siden du skal selge de du har på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 ser ut som en pen og strøken e34 det der! men kast m-merket på kofferten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Pen bil, men jeg syntes ikke felgene var noe som passet bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg angrer nok muligens litt på kjøpet av disse felgene, derfor selger jeg dem, vil gjerne ha hjul med litt kant, takker for kommentarer! Kom gjerne med flere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå