Frakk2000 Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Noen som har sett dette? De selger ca alle forsterkene for rundt 300 spenn? Er det verd det? edit: http://www.biltema.no/archive/documents/press/no/Kundeavis_uke39_alle.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 man får vel det man betaler for... Jeg tror nok ikke at de selger dem med tap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Hehe, det er jo sant, men de har jo garanti osv.. Sikkert helt greit til budsjettlyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Tenkte ikke helt på kvaliteten på materialet, men heller på kvaliteten på lyden som den klarer å få trøkket ut Det er vel også -rimelig- bakgårdsmerker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 hej.. har en slik biltema 4x75w av årsmodell GAMMEL.. fikk den av svågern min som brukte den i førstebilen for 10 år siden.. å den driver min 1000w pioneer 12" bedre enn 600w Pioneer forsterkeren! da vart eg litt paff! med tanke på alderen på biltema førsterkeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Det faktisk ikke bare dritt nei. Hadde forsterker til 700 kr fra Clas Ohlson på 300W maks, og den dreiv Vega'en som bare juling. Overraskende bra... Men måtte gi tapt for Rockforden i ettertid... Men tviler sterkt på at de gir f.eks. 4x125 W RMS som de mener på den "monoblokka"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå