tithead Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 har problem me klimaannlegge eller varmluftsapparatet. vil ikke blåse varmluft inn i coupeen... har fundert på om det kan vere bryteren som er ødelagt? selve ventilene (magnetventiler?) som opner for varmt vann inn til varmeregisteret? jeg står i allefall litt fast:? får ikke ut bryteren å sjekket den heller fordi jeg har automatgir og skjønner ikke hvordan man får ut selve girspaken så jeg får løs resten av interiøret... på forhånd takk for hjelp
sapphire Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 ta av den lille rammen rundt giret, sitter en umbrako under girspaken, der du legger handa di... men tviler på at problemet ligger der, men skader jo ikke å sjekke:)
André Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 Er det meningen at det skal blåse varmluft i kupèen da? Kan hende det bare er meg som er helt brød her, men er det ikke bare fremme i frontruta at du får ut varmluft??
tithead Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2006 Er det meningen at det skal blåse varmluft i kupèen da? Kan hende det bare er meg som er helt brød her, men er det ikke bare fremme i frontruta at du får ut varmluft?? på den e34en jeg hadde før var det i allefall varmluft i alle kanaler untatt de 2 i midten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå