møkkpelle Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Har akkuratt kjøpt en 520i 89 mod e34. Hvordan stiller jeg inn den lille kjørecomputeren
Stephan.s Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Har akkurat samme problem med min tror jeg. (har skrevet en tråd tidligere i uka) blinker klokka 0:00 hele tiden?
møkkpelle Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 Har akkurat samme problem med min tror jeg. (har skrevet en tråd tidligere i uka) blinker klokka 0:00 hele tiden? Klokka står bare på 0.00 hele tiden. Det er kun : (den lille prikken) som blinker. Jeg får også trykket på dato, men det står bare 1.01 hele tiden noe som jeg heller ikke helt skjønner hvordan jeg skal stille.
møkkpelle Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 Sjekka instruksjonsboka? Jeg har ikke en eneste bok på bilen
Stian333 Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Har dere lys i den? Er alle lyspærene i funksjon? Hvis ikke,bytt dem. Var dårlig kontakt på min, skiftet lys pærene også. Og etterpå funket alt:)
møkkpelle Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 Har dere lys i den? Er alle lyspærene i funksjon? Hvis ikke,bytt dem. Var dårlig kontakt på min, skiftet lys pærene også. Og etterpå funket alt:) Alle lyspærene virker. Er det feks en eller flere knapper jeg må trykke på for og begynne og stille på den?
Stephan.s Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 akkurat samme problem som min. har ikke fått den til å funke enda..
Stian333 Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Prøv å ta den ut og inn ut og inn. Kan hjelpe hvis det er dårlig kontakt.
sapphire Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 samme problem har jeg, alt av lys og sånn virker får bare ikke justert, fikk justert en gang jeg koblet batteriet av og på, men det gikk fort over...
Stephan.s Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 må vel være en eller annen luring med kunnskap i elektronikk her som har noe peil på hva dette kan skyldes?
Stephan.s Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 Prøv å ta den ut og inn ut og inn. Kan hjelpe hvis det er dårlig kontakt. var akkurat på verkstedet der bilen står og testet dette, men til ingen hjelp. Har nå testet å: ta den ut og inn flere ganger, ikke skiftet lyspærene enda, men siden alle lyser regner med at ting er som det skal. Har også koblet av strømmen på batteriet, for så å koble på igjen tilfelle dette skulle hjelpe, men ikke dette heller. sitter og prøver meg på instruksjonsboka, men siden denne er på tysk tar det evig lang tid bumper igjen i håp om at noen fler evt. kan vite feilen.
Tech9 Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 Var slik på min også..ingenting hjalp..så jeg kom frem til at enheten var ødelagt.. Nå har jeg skaffet meg den store computeren, så nå står det PPPP i displayet istedet..jippi..
Stephan.s Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 ok, nå spammer jeg litt til her. leste på bimmer.info forumet om en liknende tråd, men hvis de gutta der fikk det til, har de i allefall ikke skrevet hvordan. et spm jeg stiller meg er ang temp måleren, siden jeg ikke har denne i min bil. jeg hadde vanlig analog klokke, men ville bytte om til liten komp fordi jeg fikk den til en grei pris. kan det være at den må ha temp sensoren koblet til for å fungere? en annen ting også; er det er reset knapp på komputeren?
møkkpelle Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 ok, nå spammer jeg litt til her. leste på bimmer.info forumet om en liknende tråd, men hvis de gutta der fikk det til, har de i allefall ikke skrevet hvordan.et spm jeg stiller meg er ang temp måleren, siden jeg ikke har denne i min bil. jeg hadde vanlig analog klokke, men ville bytte om til liten komp fordi jeg fikk den til en grei pris. kan det være at den må ha temp sensoren koblet til for å fungere? en annen ting også; er det er reset knapp på komputeren? Nei, det er ingen form for reset knapp som jeg finner på den. Da må det i såfall være på baksiden, men det tviler jeg litt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå