p10 Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Jeg tenker på klistremerket som ser ut som baneprofilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ta deg en tur til Nürburgring så finner du nok noen som selger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Ellers så har jeg 3 stk liggende i bilen... Du kan jo gå til noen som lager klistremerker, og be de finne merket på nettet å kopiere det.. Det har jeg gjort med bl.a BMW Motorsport merker. PS! Man får kun bruke det hvis man har kjørt der selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 www.dekaltrim.nu -> Racingdekor - Kartor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 Mener det eneste riktige er at du tar deg en tur på ringen, da dette merket egentlig skal markere at det har blitt kjørt på ringen, ihvertfall visst man klisterer den på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Mener det eneste riktige er at du tar deg en tur på ringen, da dette merket egentlig skal markere at det har blitt kjørt på ringen, ihvertfall visst man klisterer den på bilen! Er helt helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 http://cgi.ebay.com/Nurburgring-Sticker ... 0036628093 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Da setter jeg opp "Ringen" på lista mi over ting jeg har lyst å gjøre neste sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Det er bra.. kunne aldri falle meg inn å putte et slikt merke på bilen uten at jeg hadde vært der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 blir like ille som og klistre m3 på en 316 om du ikke har kjørt på ringen, kanskje hakke værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Synes også det er helt på trynet å klistre noe sånt på bilen uten å ha kjørt på banen, men det var nå engang sånn at det ikke var det trådstarter lurte på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Synes også det er helt på trynet å klistre noe sånt på bilen uten å ha kjørt på banen, men det var nå engang sånn at det ikke var det trådstarter lurte på.... det heter jo så fint: som man spør får man : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå