aslevatn Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 kjøper ovennenvnte. post svar her og jeg kontakter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Jeg har et høyresete, burde gå greit å bytte over rygg/sittepute.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=30273 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslevatn Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2006 går sikkert bra det. trenger strengt tatt bare trekket til stolen. hva skal du ha for det, kvalitet? og må være sikker på fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Vel, hadde et bud på 300,-. Ikke så urimelig det eller? Vil gjerne bli kvitt hele stolen, men hva du gjør med resten av den bryr jeg meg ikke om.. Det er bilder av stolen i tråden, så det burde vel være nok til å se om det stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå