Gå til innhold

ettermontering av armlene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 320 e-46 som ikke har armlene forran. er det mulig å ettermontere dette uten for mye styr?

Er vanlig interiør. ikke skinn eller sports seter.

Skrevet

Ingen problem å gjøre dette..er nesten så enkelt at bestemora di kan gjøre det :wink:

Kjp hos gs eller os bildeler, mener eg betalte ca 1400kr for alt med frakt. Da er det nytt armlene, konsoll og skruer du trenger.. :wink:

Utrolig at det er så stor forskjell i pris på e36 og e46..

til e36 koster det jo ca 2500kr!

Ps. armlene er et must :)

Skrevet
høres bra ut :) møter jeg veggen under montering så tar jeg turen til bømlo :)

Hehe, det må du bare gjøre :)

Skrevet

dette må jeg følge med på :) skal ha det på bilen min, samt sånne koppholdere i mittkonsollen også (E46).

jeg holder meg til orginaldeler da, sier ikke at det er noe galt med uorginalt :)'

legg inn bilder her, og gjerne hvor man kan få kjøpt dette. tlf/internett side etc ..

Skrevet

armlene er utrolig deilig :D skikkelig digg! kommer aldri til å kjøpe en bil uten igjen. og med på kjøpet får du jo en mye fetere midt-konsoll også :D:D skaffer du sporseter i tillegg så sitter du som en gud :wink:

Skrevet

Blir jo feil å kjøre uten armlene ja! Broderen mener han treffer askebegeret bedre i hans bil som er uten...

Er nok sjalusien som kicker inn eller hva :lol:

Merkelig at et er 1100,- dyrere til E36...

• 2 years later...
Skrevet
Ingen problem å gjøre dette..er nesten så enkelt at bestemora di kan gjøre det :wink:

Kjp hos gs eller os bildeler, mener eg betalte ca 1400kr for alt med frakt. Da er det nytt armlene, konsoll og skruer du trenger.. :wink:

Utrolig at det er så stor forskjell i pris på e36 og e46..

til e36 koster det jo ca 2500kr!

Ps. armlene er et must :)

Jeg prata med gs bildeler i dag, der skulle de ha ca 2800 for nytt armlene med konsoll og skruer... Skulle ha rundt 2000 bare for selve armlenet..

Noe uorginalt du har kjøpt da eller? På koed ligger de for ca. 2500 ser jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...