Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to stk Brock b1 felger med polert kant, og det er brukbare dekk type nankan ultra sport! Ingen skader på felger! Dim på felger: 8,5"x17" boltsirkel 4x100, ET13! Passer til E-30! Noen som vil bytte mot to stk Brock b1 7,5"x17" boltsirkel 4x100 med polertkant??

Ring 98815857 eller send pm!

DSCN1049.jpg

DSCN1050.jpg

DSCN1046.jpg

DSCN1047.jpg

Skrevet

Hvis det finnes 7,5"x17" da?? Jeg har fire stk brock b1 8,5"x17" og jeg har valsa hjulbuene på min E-30, men når jeg prøvde mine nye felger som jeg kjøpte i går så ble felgene framm alt for bred! De stakk ut ca 2-3cm under skjermen, og da blir det ikke godkjent!! Noen som har to stk nye felger eller noen tips?? Felgene bak passet akkurat, de ble kansje 1-3mm for bred i forhold til skjermen men det går!

DSCN1047.jpg

Skrevet

Ja originalt på mine felger er ET 35 men på disse felgene er ET 13! Men hvis jeg har ET 35 på framm felger så blir det nesten ingen kant igjen! :( Men kan jo kansje dreie ned litt bak på de jeg har nå og event valse enda mer!? Kjøpte nemmelig ett sett fire felger med dekk 8,5"x17", så må jo få brukt de på ett vis!

Skrevet
pris ved salg på disse?

Har helst lyst til og bytte, så hvis du har noen 7,5"x17" Brock b1 med polertkant eller 8,5"x17" Brock b1, polertkant med ET35 så er jeg interesert!!?

Skrevet

HVa er inpress på brock felgene dine kontra de du kjøpte da? Hvis det er samme innpress på de som de nye samt bredden er lik så er jo hele greia snodig da...

Skrevet

Jeg kjøpte disse brock felgene som jeg viser på bildet og de har ET13, og orginalt på E-30 så er ET35! Har ikke hatt noe annet enn orginal felger på før som har ET35!

Disse hadde jeg før:

DSCN0988.jpg

Disse har jeg nå:

DSCN1047.jpg

Skrevet

okej da misforstod jeg! beklager.

Trodde du hadde brock felgene på bilen nå, som du hadde valsa skjermbuene etter også hadde du handla deg nye breie felger som ikke passa inn i hjulbuen.. du må nok bare valse mere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...