trond V Skrevet Oktober 8, 2006 Skrevet Oktober 8, 2006 Har 4 stk M3 evo Replica felger i garasjen, må bort pga plassmangel. Strøkne felger, ikke kantkjørt eller ujevnheter. 18 tommmer, med Fulda sommerdekk 225/40 ZR 18.Disse er slitt, men noe mønster er igjen.. Passer E46, sannsynlig også E 36.
skywalk3r Skrevet Oktober 8, 2006 Skrevet Oktober 8, 2006 har du bilde av felgene? vil så gjerne se de.. Mvh Stian S
trond V Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2006 De ligger og samler støv pga plassmangel i garasjen..Ga 6000,- for de i våres, men selger de for 3500,- Dette forutsatt at de kan hentes. Skeptisk til å sende disse i posten.. Bor i Fredrikstad.
trond V Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2006 angående bilder.. Sjekk ut tråden "Bilder" (ingen god dag idag.. )
trond V Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2006 hva lar du de gå for fort og gale? Synes 3500,- er fort og gale, fordi de er såpass strøkne, ikke kast i de, ikke kantkjørt, kun en liten ripe i den ene felgen ca 1cm lang og 1mm dyp som lar seg fikse med litt lakk.. Vil helst ikke sende de, har liten tid pga 56 timer arbeidsuke, hvis de hentes i Fredrikstad der jeg bor kan de gå for 3000,- Lavere kan jeg ikke gå, Da lever jeg på nudler frem til lønninga på Fredag isteden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå