Gå til innhold

Instrument Panel

erlend_p
 Share

Anbefalte innlegg

Du skrur ut de to skruene som er bak på panelet. Er rimelig logisk hvem det er.

Så vipper du ut panelet ut med de to vippemekaniskemene som er på hver langside av panelet.

Du har nu separert 1/3 av huset.

Så må du SKRU (med fingrene) tre (fire?) hvite runde sylinderliknende greier for å få dem ut av låsestillingene. Disse er dem som holder -selve- instrumentpanelet fast til glasset og huset der rundt.

Uansett, søker du på nettet, eller kjøper deg en rep.bok, så hadde du nok funnet ut av dette, og med bilder relativt fortere enn å skrive innlegget ditt ;)

Samt, så er det vel også spurt om en god del ganger før også her inne. kanskje også med bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så selv hvilke skruer som måtte av, men jeg hadde kun bits og de fikk jeg ikke ned til skruene for hullene de var i var for små.

Lurte derfor på om det gikk ann å bare få av glasset på en eller annen måte, uten å knuse det.

Søkte litt om dette, men fant ikke noe om det, derfor spute jeg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte en lang flat skrutrekker (liten) for å nå ned til skruene. Skal fin-fint gå det! Bare å prøve. Tror det bare er tre stykk. Er to oppe, og en i midten nede (tror jeg).

Og ja, det er den enkleste, raskeste og beste måten å gjøre det på.

Så mange ganger jeg nu har gjort den operasjonen, så kan jeg demontere hus fra bil + demontere huset + montere ringer + sette alt sammens igjen på 15min hvis jeg absolutt gidder. Så det kan virkelig gjøres enkelt når du først skjønner hvor du skal skru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe skujern med riktig str. i morgen, så da vil nok alt ordne seg.

Men har værtfall funne ut hvordan man slipper at airbaglampen klikker når man tar ut panelet.

Bare å koble av batteriet først :P

Ingenting er så gale at det ikke er godt for noe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...