Gå til innhold

Hanskerom list i Aluminium, M-tech - Selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte deg flere ganger på MSN, og du fortalte meg at du skulle betale. Det vet du godt selv. Når vi snakka om hardtop'n til kompisen din i ettertid, spurte jeg også om du hadde pengene til meg, du sa du skulle fikse det. Det skjedde ikke.

Jeg betalte vel 12kr, siden det koster 112kr å frakte. Det er ikke mange kronene, men jeg var grei og snill med deg, enda jeg ikke hadde så mye tillit til deg.

Masa jeg? Det vet du godt at jeg ikke gjorde, jeg spurte deg om du ville kjøpe den, fordi det var en annen som var interessert. Du sa du skulle ha den, og da var det greit.

Du driter i det ja? Du fikk deg en billig toppakning, så du har ingenting å klage på. Den lå ute tilsalgs sammens med ARP bolter, så det er vel ganske opplagt at de to delene hørte sammens, fordiom jeg skrev at dem kunne selges seperat.

Når blei bilen din reparert? Ikke Lørdag, for da fant du ut at du måtte ha ny topp.. Toppakningen var der tidsnok, og jeg kan ikke ta ansvar for at Posten brukte lang tid. Jeg har selv jobbet i Posten, og jeg vet hvor mye vas det er der.

Nei, du trenger ikke handle fra meg, det har vært evig nok arbeid å sitte å svare på latterlige lave bud og tullete kommentarer fra deg, også får man ikke pengene sine heller. Hva andre gjør, har vel ikke du noe med? Det er sikkert mange her i verden som er fornøyd med det dem har handlet av meg, siden jeg har solgt 2-3biler i deler tilsammens nesten.

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Denne passer ikke på de uten airbag på passasjersiden.

Passer ikke på de med heller. Kjøpte akkurat makan fra ebay til min 1996 modell. Demonterte trelista som var der, men denne er større, ca en cm i hver rettning, så den passer absolut ikke!

Skrevet

eg måtte ha den toppakkningen innen lørdagen eg..

å det sa eg til de pga eg skulle frakta bilen søndag i 7 timer til han som skulle bytte den.. so heldig vis fekk eg taki ifra ein annar ein som sendte den på bussen til meg... so eg fekk den samma dagen...

å eg har liten tru på at du har kjøpt den so dyr 3000kr for du kunne aldri ha tapt 1500kr på eit sånt salg.. når du grine for 100kr.

ja å du snakka om at eg byr skam bud!! hørte no det når me snakka om denna hardtoppen..

du ville max gje 5000kr for den.. pga du måtte lakka den oppigjen... var ikkje samma farge. ekje det skam bud ? å det er no 1,5 år sia me snakka om den.. å da låg dei høgt i pris å det gjere dei enno.

men eg orka ikkje å styra meir med dette.. .. men me ser no at du har mykje missfornøyde kunda her inne berre..

Skrevet

Jonte har nå fått ultimatumet om at han a) holder seg unna hele kjøp & salg-delen av forumet på ubestemt tid, eller B) blir utestengt fra forumet. Det er med andre ord opp til ham selv å bestemme.

Mitt tidsforbruk i denne saken fremover er lik null, så jeg ber om at dere det gjelder klarer å ordne opp i dette dere i mellom. Vi kan ikke ta på oss å være dommere, og vil derfor oppfordre om å bruke den dommerinnstansen som finnes i landet dersom det skulle vise seg nødvendig i slike saker. Dvs. anmeldelse og kanskje forliksråd.

Jeg håper også at alle andre som pusher på for å få ham ut herfra kan respektere denne løsningen.

Tråden er herved stengt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...