Hansenmeister Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hvordan kan den være godkjent når du har satt inn en stor turbo i forhold til to små som den originalt kom med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Enten godkjent med turbo enkelt og greit eller motor er overhalt og bygd om i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Bilen er vist på biltilsynet og godkjent ombygd i vognkort som den er avbildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Ladetrykk er vel ladetrykk om det er nå en eller to "enheter" som skaper det? Jeg ser ikke for meg at det har vert noe problem å få dette godkjent =) Å btw... Meget strøken og pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 hvordan presterer denne bilen sammenlignet med en m5 3.8 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 hvordan presterer denne bilen sammenlignet med en m5 3.8 ? Denne har over 200nm og 60hk mere enn en 3,8 M5 så jeg tror den burde kjøre fra m5 ganske greit. Skulle ikke det holde så kan du kjøre opp ladetrykket til 1,3-1,4.Da burde det være 550-600hk og mellom 7 og 800nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Tåler motoren det eller? Veit at bunndelen tåler det, men er toppen oppgradert for slike ladetrykk fra Alpina sin side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Skulle ikke det holde så kan du kjøre opp ladetrykket til 1,3-1,4.Da burde det være 550-600hk og mellom 7 og 800nm No offence, men 0,3-0,4bar mer i trykk blir det 200hk og 200nm mer Forøvrig nydeleg bil, sikkeleg sleeper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 tviler ikke på att den motoren bikker 500hk på 1,4 bar vist alt er supert og den ikke mister noe effekt noe sted... spm er bare... hvilken topp pakning er det på denne bilen?? er det en alpina b10 pakning og?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Vet du kompresjons forhold i motor? Nesten vel så viktig: Hvilken girkasse står det i denne? Getrag 290? For 260 kassa fra 535 holder ikke til mere effekt enn det som er i denne bilen idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 da var den solkt eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 muligens vi bare herpa en salgstråd heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg