K.T Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Ja da ser du ut som jeg må skifte frontrute pakkningen på E30 min, er det noen som vet om dette kan gjøres hjemme i garasjen? Noen som har gjort det før? Eventuelt noen som har en guide eller noe der en kan se med bilder hvordan det gjøres? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Ingen som har skiftet pakkning eller rute før?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 bruk delkaskoen til det den er verdt.. så skifter du rute i samme slengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvegard Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Når jeg bytta frontrute på e30'n min så tok de først av låselista, fjerna den gamle ruta. Den nye ruta blir lagt på for så å bli klemt fast med låselista. Tok dem 5 min totalt. Betalte 2500 kr totalt for rute med grønn kant og jobb hos ruterknekt i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Har kun ansvar på bilen, så går nok ikke ann å gå forsikrings veien..Ruta er heilt fin, er berre pakkningen som er dårlig. Men lurer på å gjøre dette selv, da det ikke er noe glassfirma i nærheten av der jeg bor.. Di selger jo alt du trenger av lister og pakkninger på GS. Noen som hadde gått for det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 skjær ut ruta av gammlepakninga så du slipper å knuse ruta da. legg ruta i ny pakning, så legger du ledning rundt pakninga, få en kompis til å trykke på utsida, så drar du leppa på pakninga over flensen på bilen med ledninga. VIPS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Takk for tipset! Reiser på jobb i 14 dager nå, så det blir når jeg kommer hjem igjen.. Men skal legge ut et svar hvordan det gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 God tur Alltid kjipt å reise!! Satser på det er en ny E30 325i her hjemme når du kommer tilbake Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå