cornelius Skrevet Oktober 8, 2006 Skrevet Oktober 8, 2006 ska rydde litt i garasjen før vinteren og har: E36: 18" 225/40 RH felger, med nesten helt nye dekk, brukt 5000km 6000,- el bud/bytte i e30 felger Kombi/speedo, usikker på stand 300,- el bud Turbo manifold m50 3000,- el bud T3 turbo med slark ¤SOLGT¤ E30: Frontramme, spille ny 600,- M-tech 1 vinge plast 500,- baklukelokket kan følge med ved bytte i et uten vinge Ratt Ukjent Merke: ¤SOLGT¤ Simons effektanlegg til m20b25 fra grenrør 1000,- eller byttes i org anlegg i bra stand Intercooler fra calibra turbo 1000,- m20b25 med et def stempel lager, p&p topp, kvasskam vurd solgt ved rett bud. komplett servoanlegg med styresnekke i bra stand. vurd solgt, evnt byttes i styresnekke u/servo Komplett Intreør M-tech (sportstoler) i stoff med armlene i baksete. vurd solgt ved riktig pris el bytte/delbet i sort m3 skinn int. har i tillegg mye org deler som, lykter, speil, lister, o.l. Send pm eller mail: rune.c@netcom.no for info el bud.
Scirre Skrevet Oktober 8, 2006 Skrevet Oktober 8, 2006 heisann! er intressert i m20b25 motoren din.. har du ledningsnett og alt til den? hvor langt har den gått? går den pent ? mye ventiltikking? og pris? =) og hvor mye skal du ha for servo-anlegget ditt? og hva inneholder det ? Mvh. Kjetil =)
cornelius Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 motoren har gått like over 200" er ventilpikking, men antar at vist noen skal ha den så kan de justere ventiler siden man må bytte et lager på et stempel. motoren ligger pr dd. i tusen biter. ledningsnett har jeg ikke, men kan skaffe ved interesse.. Er veldig få m20b25 til salgs for tiden, så pris får du bare komme med bud på pm eller mail så får vi se..
cornelius Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 har ordnet ledningsnett til motoren, men er usikker om salg
cypher Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 ska rydde litt i garasjen før vinteren og har:E36: 18" 225/40 RH felger, med nesten helt nye dekk, brukt 5000km Hvordan er felgene? Kantkjørte, sår o.l?
cornelius Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 er en ripe rundt sendter på den ene felgen, ikke stor. kan ta bilder av det på fredag, evnt. lørdag ellers er de ikke kantkjørt e.l. Felgene ble kjøpt samtidig som dekkene, og er nesten ikke brukt.
Bmw4life Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 effektanlegget, er d dårlig eller er d sånn tålig?
prebols Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Den vingen er standard 325i E30. ;)Dette er m-tech vinge:
mossel Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Hvem modell kommer Kombi/speedo fra? Er det fra m3? Ser ut som om det er oljetemp der, stemmer det? Siden du sier stand usikker, hvem erfaringer har du med det?
cornelius Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2006 e34-520i: Effektanlegget er i bra stand, men mest sansynlig byttet bort mot et orginal anlegg.. mossel: Kombien er fra en e36 320 91 mod, er en koblingsfeil inne i det mest sansynlig, men alle lys og målere fungerer.. mister bare kontakten av og til.. er desverre ikke noe oljetrykksmåler.. la den ut for salg i tilfelle noen trengte deler til sin kombi prebols: Og hva er forskjellen på de to vingene, ser helt lik ut for meg, har stått på org. m-tech 1 bil.. men er ikke noe ekspert på org. plastvinger Intreøret er i bra stand, utatt at begge forstolene er slitt på den yterste puten.. har ikke noen bilder av det no, men kan prøve og skaffe iløpet av dagen ved interesse?
cornelius Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2006 har lett litt på maskinen og funnet et par bilder et bilde til av vingen: eneste bilde av intreøret jeg har på pc`n: litt skitent og slepetauet kan ta ned armlene i midet der, så er det i tillegg et trekk bak der som er festet med borrelås.. perfekt til ski i e30.. bare et bilde for og vise tuten på effektanlegge har også en faceliftfront med iS leppe, og et jamex tårnstiverstag framme som jeg vurdere og selge..
Gjest Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 pris på servo? jeg har ikke servo på min 90 mod 318is.. og vil ha. pris med min styresnekke i innbytte?
cornelius Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2006 servoen er mest sansynlig solgt, skal si ifra vist den ikke blir solgt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå