Sevenord Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Er litt interresert i felgene! Hører du kommer til Bardu til helgen så da kan du få se på de felgene jeg har til e30'n. Det er noen 9x16 felger, godt kantkjørt av tidligere eier, men kan sikkert fikses av noen nevenyttige
Niklas Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Hei, er int i effektanlegget. Har du pris? er i grunn int i alt av eksos til e30. Har du papir på det?
3XXTouring Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 bilder på førerstoler? Har du bunnpanne til m20b20?
Torbjørn H Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Solgt instrumenthuset? Er interessert.. Og vet du om det er mye styr å sette det i en e36 316i? med tanke på kobling og alt sånt, har ikke særlig mye peil på det...
BMWE34 Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Hva mener du med "p&p" topp? Pris på topp inkl. kvasskam?
prebols Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 prebols: Og hva er forskjellen på de to vingene, ser helt lik ut for meg, har stått på org. m-tech 1 bil.. men er ikke noe ekspert på org. plastvinger M-tech er litt større. Går lengre ut bak og går lengre inn på bagasjelokket. Den er vel også bitte litt hakk høyere. Er mer vipp på m-tech spoileren.
cornelius Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2006 prebols: sorry men da har jeg lært noe nytt i dag.. BMWE34: panet toppen, portet på innsug/utblås.. vet ikke om jeg vil bare selge toppen, gjør liksom ikke så mye med blokka da Einar_Johan: rattet er lovet bort, må vel bare få postet det.. ZephyR: Har ikke solgt det, om det passer 318 har jeg liten peiling på siden jeg aldri har hatt, eller sotte i en bmw med firer. men antar at det er en god del triksing for og få det til... E30mato: Har ingen bilder av stolen no, skal få tatt på fredag, men selger bare intreøret komp. Har desverre ingen bunpanne til m20 som jeg vil avse.. Niklas: Ingen papirer på det siden det følgte med en bil, men er mest sansynlig byttet bort, legger ut annen besked vist ikke.. el`satanical: skal til bardu til helgen ja, loyd ringte meg i dag og snakket om det.. cypher: njet, da beholder jeg dem helder foreløpig.. Skal komme med noen nye bilder til helgen...
Bmw4life Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 jeg har ett nesten nytt original anlegg jg gjerne vil bytte. problemet er jo frakt frem å tilbake, d blir jo litt penger av d.
cornelius Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2006 vet ikke helt hvor vennesla er, men antar det er mer en bare en liten kjøretur fra tromsø vist jeg skal bytte det, ser jeg helst at det er noe i nærheten, blir litt tungvint over lange distanser..
Bmw4life Skrevet Oktober 12, 2006 Skrevet Oktober 12, 2006 vennesla er rett ved kr sand, så d er jo et rimelig langt stykke hehe
cornelius Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2006 6000,- el bud/bytte i e30 felger
tarjei Skrevet Oktober 13, 2006 Skrevet Oktober 13, 2006 har du panser?? må ha et pannser snarest mulig så viss du vet om noen andre som har pannser så si i fra så hadde du vært helt topp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå