Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er litt interresert i felgene! Hører du kommer til Bardu til helgen så da kan du få se på de felgene jeg har til e30'n. Det er noen 9x16 felger, godt kantkjørt av tidligere eier, men kan sikkert fikses av noen nevenyttige :)

Skrevet

prebols: Og hva er forskjellen på de to vingene, ser helt lik ut for meg, har stått på org. m-tech 1 bil.. men er ikke noe ekspert på org. plastvinger :roll:

M-tech er litt større. Går lengre ut bak og går lengre inn på bagasjelokket. Den er vel også bitte litt hakk høyere. Er mer vipp på m-tech spoileren.

Skrevet

prebols: sorry :oops: men da har jeg lært noe nytt i dag..

BMWE34: panet toppen, portet på innsug/utblås.. vet ikke om jeg vil bare selge toppen, gjør liksom ikke så mye med blokka da :wink:

Einar_Johan: rattet er lovet bort, må vel bare få postet det..

ZephyR: Har ikke solgt det, om det passer 318 har jeg liten peiling på siden jeg aldri har hatt, eller sotte i en bmw med firer. men antar at det er en god del triksing for og få det til...

E30mato: Har ingen bilder av stolen no, skal få tatt på fredag, men selger bare intreøret komp. Har desverre ingen bunpanne til m20 som jeg vil avse..

Niklas: Ingen papirer på det siden det følgte med en bil, men er mest sansynlig byttet bort, legger ut annen besked vist ikke..

el`satanical: skal til bardu til helgen ja, loyd ringte meg i dag og snakket om det..

cypher: njet, da beholder jeg dem helder foreløpig..

Skal komme med noen nye bilder til helgen...

Skrevet

vet ikke helt hvor vennesla er, men antar det er mer en bare en liten kjøretur fra tromsø :lol:

vist jeg skal bytte det, ser jeg helst at det er noe i nærheten, blir litt tungvint over lange distanser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...