M3cabriolet Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 selger min se k750i pga overgang til ny telefon, denne har akkurat vært på service, der det meste ble byttet og renset, så telefonen er god som ny, kvittering på servicen følger! ikke operatørlås! 1000,- les mer om telefonen her: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc= ... &pid=10242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Følger PC-programvare, minnekort og lader med? Jeg har faktisk bruk for en ny telefon, så jeg byr 1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 jepp... originalt software og minnekort medfølger! hvis du skal ha den sender jeg den fraktfritt ved forskuddsbetaling, oppkrav i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Den er grei! Send meg ditt kontonummer, enten på PM eller mail om du vil, så skal jeg betale i løpet av morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå