jonas Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Er litt intressert i denne bilen, noen som vet noe om den? stand? motor? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1238100 Takker for alle svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 løp å kjøp jonas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Veldig billig ihvertfall. Kan jo være lurt å sjekke om den er godkjent ombygd. Hvis du ikke har peiling på bil kan det vel være lurt å ha med seg en som kan sjekke om det ordentlig bygd. Hvis den er godkjent ville jeg ihvertfall løpt og kjøpt hadde jeg hatt penger til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 lurer faktisk på det muren? he du trua? må ha noke meir å kaste vekk penga på.. sitte foresten i spania å kosa mej.. men fekk heilt "må ha bil" no.. he faktisk trua ej.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 godkjennt regner jeg ikkje me at det er, men han har ikkje oppgitt hele reg nr, så håpe han ikke har noe å sjule hoss biltilsynet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Den er fin,den er billig,den har stått til salgs mange uker allerede.. må være en grunn til at den ikke e seldt! Men for all del,hadde jeg bodd litt nermere hadde jeg lett tatt turen å sett på den!! Har vurdert den selv men det er fler og fler som sier at M20 med pustehjelp ikke holder med mindre du gjør ALT etter kunstens regler,og da får du det ikke til den prisen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 godkjennt regner jeg ikkje me at det er, men han har ikkje oppgitt hele reg nr, så håpe han ikke har noe å sjule hoss biltilsynet.. pss.. tilsynet trenger da ikke vite alt?? He blitt haust hær.. men ska væll til singapor enn seks vekers tid om litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 ja, men skal no tjene penga du da.. meir en ej gjer.. nei blir å håpe på en tur ej me no.. so ej kan kjøpe ej noke turbo gøy.. e so steike ute ette.. men ka du trur om en slik m20 me turbo dA? masse skruing.. eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 tja.. me køyringa di so blir det væll nåkre rasa kasse å toppa! ta å ring til duden da! høyr ka so e jort.. å høyr om han he fått innkalling til B:T. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 ja skal gjer det.. men blir i morga.. virka no ganske strøken bilen da.. e no bere å ta ut en 250 + hk det, so kan no det holde ei lita stond.. trur motoren e nokså orginal.. so det sei no karane ikkje helde noke 300 hk=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Kunne spart seg for det luftinntaket der lyset egentleg skal være... Var ikkje særlig fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå