///MoePower Skrevet Oktober 8, 2006 Skrevet Oktober 8, 2006 Dette er da ei universal DTM effektpotte jeg skal selge. Selger denne da den for det første blir for liten for 745`n min, og for det andre ble ikke pent på 745`en min. Potta er helt ny ubrukt, kun noen småriper over og under potta etter jeg dytta den påplass i den klemma som skal holde potta påplass på bilen, ellers er den strøken. Den er 1* 2,5" rør inn, og 2*2,5" rør ut. Og utenom rørene som stikker ut forran og bak, så er selve potta alene 40cm lang, og med rørene er den 60cm lang mener jeg. Skal ha 750kr for denne. Sendes i postoppkrav hele landet. Skal ta bilder av den en av de nærmeste dagene.
///MoePower Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2006 Der e bilde: Ett par småriper i selve potta. Ingenting av betydning (Ps: På bildet er den nettopp pakka ut etter jeg fikk den. Viser ikke ripene, men de er ikke rare greiene. Potta skal jo være under bilen uansett så.)
///MoePower Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2006 Ganske liten igrunn. Selve potta er 40cm lang (uten rørene som stikker ut forran og bak) Med rørene er den 60cm lang. Står i første innlegg..
///MoePower Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2006 Bumper igjen. Og budet på 750kr har blitt trukket tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå