Myrvang Skrevet Oktober 8, 2006 Skrevet Oktober 8, 2006 Kunne tenkt meg å fått tak i ny, fordi denne er så herpet! Så visst det er noen som har en liggende, send meg en PM
Riefarn Skrevet Oktober 8, 2006 Skrevet Oktober 8, 2006 Er til orginalfront du skal ha, ikke M3 ser det ut som? F.eks http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=86
Odland318is Skrevet Oktober 8, 2006 Skrevet Oktober 8, 2006 Er dette en Rieger spoilerleppe mon tro? Ligna veldig, eller er jeg helt på jordet folkens?
Christer Skrevet Oktober 8, 2006 Skrevet Oktober 8, 2006 er rieger leppe med enda en rieger leppe under der igjen
Riefarn Skrevet Oktober 8, 2006 Skrevet Oktober 8, 2006 Det her er en helstøpt leppe. Er jeg helt sikker på, for hadde en helt lik på orginalfangeren min for et par år siden ble plutselig borte i snøen
Odland318is Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Koster vel fort et par lapper denne? Hehe, har jo den røde ICC leppa på OS Bildeler som koster 3000 da Hørte jeg overprising???
Myrvang Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 Har nå vært å funnet ut at det er en rieger leppe. Men er litt usikker på om det er en M3-leppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå