Espen|3k Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 En kamerat har nylig kjøpt disse recaro stolene, og selger hevdet de var fra e30 m3, kan dette stemme? Jeg tenker evo1/2? Bilder; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 dette er no ganske enkelt alpina stoler gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 dette er no ganske enkelt alpina stoler gitt E30 B6 stoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 ja vist de er til e30 så. ganske lik de jeg hadde i stoff til min bortsett fra fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Vet ikke hva han ga, interessert ? Han skulle kanskje selge de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Pris? Jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalnoR Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 hva er sånne stoler verdt? sånn ca..? er det lett å få tak i disse som er strøkne? tenker bare høyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 ønsker pris på disse jeg og. Stolene mine tok kvelden i oversvømmelse på verksted forrige dan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Kan høre med han, ingen som vet hva de kan være verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalnoR Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 er det ingen som har noen ca verdi på disse stolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalnoR Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 6000kr for begge stolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 ER VELL IKEK VERD SÅ MYE MED TANKE PÅ AT DET KUN ER STOLER. IKKE DØRTREKK ELLER BAKSETE OSV. OG JEG TVIULER PÅ AT DE KOMMER FRA E30, KANSJE EN 5-6-7 SERIE? alpina leverte vell aldri el stoler til e30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 er de solgt, hvist nei, hvilken pris er de på da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 første som slo meg var at dette var E36 stoler... mye mulig det er E30 alpina stoler men er hvertfall ikke E30 M3 som selger har hevdet.. så da strøkne ut hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå