Odland318is Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Ble litt mørke bilder da vi ble litt forsinka and the sun went down on us Og Armor All spray ble testa opp mot Meguair Spray Wax, og både påføringsevne og resultat kan ikke måle seg mot Meguair. For de som eventuelt måtte tvile på det
ChrZZ Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Ble bra dette ja, men ja, så heller ikke så stort i mørket Var kult med det røde der nede ved benene, MEN det fikk også bilen til å se ut som en kjøreskolebil (mange har lys der nede). Ser du også har fått døttet på plasmaskivene ble bra! Jeg derimot har faktisk gått tilbake til de gamle originale, og bare hatt på chrome: Syntes jeg så de BLÅ tallene litt for dårlig i mørket, så jeg ville heller ha det tilbake til old-school.
Odland318is Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 Hehe, kjøreskolebil Rødt Street Glow det går i der óg da? Ja, har døtta på plasmaskiver for 2. gang, de jeg kjøpte brukte av eieren på 328 her, de måtte vi lodde for første montering, og så måtte jeg lodde det 2 ganger etter det. Må være så jææklig forsiktig med de skjøre ledningene... Det røde lyset dominerer det blå til en viss grad, men ser da hvor fort jeg kjører. Speedo viser 120, GPSen viser 112. Men fy faen for noen kurder-eyes vi har da, ChrZZ. Er ikke antydning til ringer i dagslys, er dårlig det der GRR
B.E.E. Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Se der ja fikk du lagt ut bildene vi tok. De ble jo mørke, men en ser i alle fall hvilke biler det er Tror nesten jeg må gjøre noe med angel-eyes lyktene mine, de er jo helt gule i forhold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå