Stian333 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Sikring nr 25 er ei 30A. Har bare tysk tegning. Noen som vet hva denne er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Det står i lokket på sikringsboksen, sannsynligvis på tysk, men kommer du med navnet skal vi alltids få noe fornuftig utav det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Auxiliary fan, har jeg funnet på ei engelsk side. Men hva betyr det? På norsk blir det hjelpe vifte. Men hvilken vifte er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Tror den sikringa er til klima/aircondition - anlegget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hmm oki. Skal skrive ned det tyske ordet og oversette det.. Får å være på den sikre siden. Men ser at Auxiliary fan står også under sikring nr.29, som ei 7,5A Nr.29 er sikring for hele AC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 dra til BMW å hør med dem.. ..eller ring til GS-bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hehe, hvis jeg skal dra til BMW så må jeg kjøre ca 40mil:) Tror jeg tar tlf:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå