Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det rep.set til styresnekken på e36?

på min bil har det en stund dryppet litt servoolje, men når jeg løsnet på ene masjetten så jeg at det lak mer enn jeg trodde..

Har sett litt kjapt rundt på nettet, men har ikke funnet noe rep.sett til snekka..

Er det noen som har opplevd d samme å vet om det er mye arbeid og overhale snekka?

Skrevet

var det jeg var bekymret for ja..

ny tannstang koster jo litt..

Er dette en svakhet på e36? tenker på at man ikke kjøper en brukt, så skjer det på nytt like fort..

Skrevet

Hvordan fant du det? Da jeg ringte og spurte sa dem at dem kanskje kunne skaffe meg en overhalt tannstang til 6000..

EDIT: Jeg fant det, men spørs om det er en satans jobb?

Skrevet
Hvordan fant du det? Da jeg ringte og spurte sa dem at dem kanskje kunne skaffe meg en overhalt tannstang til 6000..

EDIT: Jeg fant det, men spørs om det er en satans jobb?

Ja, vet ikke hvor mye jobb det er.. men noe må gjøres med min iallefall.. lekker såpass mye.. har haynesboken, så skal iallefall studere litt..

Skrevet

Ja jeg må få det fiksa for å få bilen eu-godkjent, slik at jeg får skilter på den! Si fra hvis du mener det ikke er så vanskelig, så skal jeg også bestille et sånt.

Skrevet

hei, si ifra hvordan det gikk da, og om det var noe dritt å fikse, da jeg høyst sansynlig har samme problem som deg. - Ikke sjekket det enda, men hadde knusk tørr servobeholder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...