Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg skal få med det orginale rattet. Blir å bytte til det. Prisen er under diskusjon enda, men eg føler at eg har fått ein ganske Ok pris no. Motoren er bytta på verkstad. Den gamle blei kjøyrt uten kjøling.

Skrevet

Jeg ville spurt om å få med de originale støtfangerne også: Rieger styling er stort sett bare skikkelig harry, og ingen tror det er en M3 uansett. Hull og gitter i bakfangeren ser forresten ganske kult ut på Ferrari -)

• 5 weeks later...
Skrevet

Da står den i tunet mitt. Ikkje min, men ei venninna sin. Klart ho er storfornøyd. Giddar ikkje komentarar om kor "jævlig" rieger styling er..

Skrevet
Da står den i tunet mitt. Ikkje min, men ei venninna sin. Klart ho er storfornøyd. Giddar ikkje komentarar om kor "jævlig" rieger styling er..

Digger Rieger styling!! Har vel vært så som så med kvalitet og passform, hvertfall tidligere, men design messig er Rieger tøft!! 8)

Skrevet
Jeg ville spurt om å få med de originale støtfangerne også: Rieger styling er stort sett bare skikkelig harry, og ingen tror det er en M3 uansett. Hull og gitter i bakfangeren ser forresten ganske kult ut på Ferrari -)

Trur nokon er misunnelig på stylinga... var fin bil synest eg...

pris da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...