Stian Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1255045 Nokon som har kjennskap til den? Virkar jo meget bra da. Stilig var den og. Manglar kun eit par med E-46 M3 speglar. Vurderar å kjøpe den, men den er ein lang tur for ein "katta i sekken" bil. Håpar dykk har noko å sei om den.
cornelius Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 så fin ut, men hvordan blir det når man fjerner Airbagen på en bil? er vel kansje ikke det lureste
Skogly Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Såg fin ut den Kor mykje må du bla opp? står jo berre RING i annonsen...
Stian Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 Eg skal få med det orginale rattet. Blir å bytte til det. Prisen er under diskusjon enda, men eg føler at eg har fått ein ganske Ok pris no. Motoren er bytta på verkstad. Den gamle blei kjøyrt uten kjøling.
kilronan Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg ville spurt om å få med de originale støtfangerne også: Rieger styling er stort sett bare skikkelig harry, og ingen tror det er en M3 uansett. Hull og gitter i bakfangeren ser forresten ganske kult ut på Ferrari -)
Dirty Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 fin bil.. knall første inntrykk fra min side iallefall
Stian Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 Da står den i tunet mitt. Ikkje min, men ei venninna sin. Klart ho er storfornøyd. Giddar ikkje komentarar om kor "jævlig" rieger styling er..
B.E.E. Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Bilen var kjempefin den. Den så både pen, ren og velholdt ut. Stilige felger også
Anni85 Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Da står den i tunet mitt. Ikkje min, men ei venninna sin. Klart ho er storfornøyd. Giddar ikkje komentarar om kor "jævlig" rieger styling er.. Digger Rieger styling!! Har vel vært så som så med kvalitet og passform, hvertfall tidligere, men design messig er Rieger tøft!!
Hylland Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Jeg ville spurt om å få med de originale støtfangerne også: Rieger styling er stort sett bare skikkelig harry, og ingen tror det er en M3 uansett. Hull og gitter i bakfangeren ser forresten ganske kult ut på Ferrari -) Trur nokon er misunnelig på stylinga... var fin bil synest eg... pris da?
Stian Skrevet November 16, 2006 Forfatter Skrevet November 16, 2006 Bilen er tøff å fin den etter min meining og. Ho måtte betala litt ekstra for den, men den var jo nylakka+++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå