Gå til innhold

Photoshop - BMW E36

BMW_E34
 Share

Anbefalte innlegg

Har drevet litt med adobe photoshop, og laget for en god stund siden denne E36 en. jeg syntes at jeg burde dele den med dere, og høre hva dere mener om den. har alltid hatt lyst til å lage til en E36 i denne stilen.

så her er originalen:

IMG_6832.jpg

her er modden:

8.jpg

det jeg har gjort med den:

-Satt på E46 M3 frontfanger

-Satt på E46 panser-flipp

-Satt på E46 M3 skjermer

-Satt på E46 M3 felger

-Laget større sideskjørt og bakfanger

-Fjernet lister

-Laget øyelokk

-Fjernet håndtak

-Laget liten flipp-vinge

-Sotet rutene

-Skiftet skilt

-Fjernet spylerdyser

-Skiftet farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for all tilbakemelding, jeg forstår de som ikke liker den, men dette er ut fra slik jeg vil ha den. så smaken er som baken, den er delt!

m_touring Skrevet: Man Okt 09, 2006 19:18 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

e36 ble feit, ta hadde vært kult!

du hadde ikke giddet å gidd min e30 cabriolet i runde i photoshop,hvis jeg sender deg ett bilde??

skal style den i vinter, men er tom for ideer!!!

jeg kan godt modde den for deg, bare send et godt bilde med god oppløsning, og kansje hva du vil jeg skal gjøre. så kan jeg se hva jeg får til, kan ikke si at det blir helt supert, men kan prøve så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eEk Skrevet: Man Okt 09, 2006 20:18 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

hva med å ta utgangspunkt i en E46? skaff en gul E46 M3, kjøp slike felger du har på bilde, og vipps er drømmen realitert....

"Ja, jeg bruker heller over en halv million kroner på en E46 M3, en å kjøpe en E36 til litt over femti tusen kroner." det er stor forskjell, viss jeg hadde hatt råd til en E46 M3 hadde jeg selvfølgelig kjøpt den med en gang, men siden jeg er en 17 år gammel gutt som går på allmenn og har planer om å gå videre på utdanning, og ikke har fast arbeid har jeg desverre ikke den sjansen til å utfylle det ønsket. selv om E46 står høyt på ønskelisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...