Hylland Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Kor kan eg finne billig brukt M5 effektanlegg??? Dette passer vel til 535ia???? Har leitt på nettet, men ingen til salgs... nokon som kanskje kjenner nokon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Ta en kikk på Koed, under Nye dele - Tuning - Sportsudstødninger. Der har de fra mellompotten og ut. Men om det passer 535, det kan jeg ikke svare på, men det kan kanskje de..? Ikke brukt da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Hvorfor skal du ha effektanlegg til M5 når du har 535?? får ikke 100hk ekstra sjøl om det er til M5 serru... Kjøp deg et effektanlegg til 535 du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Vil berre ha eit effektanlegg eller eit orginalt M5 eksosanlegg... Har hull i potta eg har no, og den bråker så sinnsjukt... M5 har vel kroma rør bake og, så det ser litt finere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå