iceguy Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Har fått en smule irriterende hyle lyd i kupèvifta på min 325 iX. Prøvde akkurat med trykkluft direkte på vifta, uten at det holdt no mer enn 1 minutt.. Regner med at det ikke er noen andre alternativ enn å kjøpe vifta ny? I motsatt fall, kom gjerne med tips her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 det er vanlig feil at lagerne i vifta blir slitt ut på E30. det er bare å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Koster sikkert skjorta, gensern og bokser'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 hos GS bildeler koster den 2400,- ny 750,- brukt. http://nettbutikk.gsbildeler.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E30 Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg har en brukt til 200kr, 55mm skovler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg har en brukt til 200kr, 55mm skovler. Med andre ord, det finnes forskjellige størrelser på skovlene...? Kan noen forklare meg hvilke biler som har hva? Eller er dette tilfeldig? Eller passer disse omhverandre på hele E30 serien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E30 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Er to typer, entent 55 eller 60mm, dem passer ikke om hverandre. Har skifta vifta på 2 86 modeller, der hadde begge 60mm, veit ikke åssen det er på din. Er vel sikrest og sku ut å se før eventuelt kjøp av ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Er to typer, entent 55 eller 60mm, dem passer ikke om hverandre. Har skifta vifta på 2 86 modeller, der hadde begge 60mm, veit ikke åssen det er på din. Er vel sikrest og sku ut å se før eventuelt kjøp av ny. Er det bare å måle skovlene på vifta eller står det ett-eller-annet på vifta i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E30 Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Husker ikke hva som står, men er bare å måle immellom de to strekene på bilde. Dem ser litt forskjellige ut dem 2 viftene. Den som jeg har er den som er streker på: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Husker ikke hva som står, men er bare å måle immellom de to strekene på bilde. Dem ser litt forskjellige ut dem 2 viftene. Den som jeg har er den som er streker på: Skal sjekke ut hvordan det er på min i helgen, så tar jeg kontakt igjen etter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå