skiern Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Legger inn noen bilder jeg tok av bilen min i helgen. Bare så det er sagt så er jeg ingen fotograf, og ja den skal senkes Har hatt bilen i overkant av en mnd og har foreløpig rukket å få på nye felger, lykter og chrome-enderør. Utstyr: Xenon-lys Svart skinn-interiør Regnsensor El. vinduer og speil Aut. klima Kjørecomputer Videre planer er senking og muligens m3-"list" på bagasjelokk, samt diverse interiør-detaljer. Tips og kommentarer mottas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Gratulerer så mye Dette var en pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Gratulerer. Fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Gratulerer. Meget fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Fin bil Men bittelitt senk er vel ikke å forakte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Fin bil Men bittelitt senk er vel ikke å forakte? Nei, det er helt klart ikke å forakte Vurderer 40/20 eller 35/20. Det tror jeg blir bra. Men gidder uansett ikke senke før til våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Pen bil og ikke minst fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Pen bil Er det 18" de felgene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 grattis m nice car:) rette fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Nydelig bil Skal du bytte til mindre firkantete speil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Pen bil!! Ikke ta for hardt i med senkingen mvh, OrginalPolitzei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Pen bil Er det 18" de felgene eller? 18" ja. 8.5" foran og 9.5" bak Skal du bytte til mindre firkantete speil ? Har vurdert m3-speil, men usikker på hvor fint det blir siden resten av bilen er orginal... Ikke ta for hardt i med senkingen mvh, OrginalPolitzei Jeg har noen idiotiske fartsdempere rett ved der jeg bor, så det blir moderat senking ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå