K Landre Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Var litt vanskelig å se på bildene, men har du fjernet den fremre lyddempern og har kun bakpotte eller? Må sveise ny eksos på min M535 og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det.
knut_olestad Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Hørtes ut som den trengte det Var i grunn smådeilig låt i den da
David Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 Var litt vanskelig å se på bildene, men har du fjernet den fremre lyddempern og har kun bakpotte eller? Må sveise ny eksos på min M535 og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det. Ja, har kun bakpotte. har eit flexirør framme for å ta av vibrasjon. Vil annbefale å ha ei midtpotte også, om du ikkje har turbo. Uten vil det bråke fælt.
shv Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Har, som du sikkert vet, sett bilen din live ved flere anledninger. Både på Mongstad og i Knarvik. Og må si at selv om bilen ser bra ut på bilder, så ser den enda bedre ut live! Møtte deg i Knarvik forleden, fikk ikke hilst fordi jeg var treig i reaksjonen... Hva sier du til en liten sammenligningstest? E46 328 vs. ditt turbomonster? Vet du kommer til å slå meg enkelt, men hadde vært en interessant sammenligning nevertheless! Selvfølgelig på lukket område, ingen fartsgrenser overskredet!
K Landre Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 Hørtes ut som den trengte det Var i grunn smådeilig låt i den da Tror jeg trenger det ja, høres nestn ut som en V8'r på alt for mange liter spør du meg da men hehe. Skal til Ålebyen i morgen å se hva jeg finner der.
David Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 Har, som du sikkert vet, sett bilen din live ved flere anledninger. Både på Mongstad og i Knarvik. Og må si at selv om bilen ser bra ut på bilder, så ser den enda bedre ut live!Møtte deg i Knarvik forleden, fikk ikke hilst fordi jeg var treig i reaksjonen... Hva sier du til en liten sammenligningstest? E46 328 vs. ditt turbomonster? Vet du kommer til å slå meg enkelt, men hadde vært en interessant sammenligning nevertheless! Selvfølgelig på lukket område, ingen fartsgrenser overskredet! hehe, joda.. Det kan vi godt! For finne et lukket område du. skal du til våler?
shv Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Vet ikke enda. Får se når det nærmer seg. Toyparts skal forresten ha dynodag 11. August, hvis du har lyst til å teste effekten! http://www.evo.no/index.php?name=PNphpB ... ic&t=10390
David Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 Vet ikke enda. Får se når det nærmer seg.Toyparts skal forresten ha dynodag 11. August, hvis du har lyst til å teste effekten! http://www.evo.no/index.php?name=PNphpB ... ic&t=10390 ok.. hmmm, veit du om noen som skal til toyparts?
shv Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Vet ikke hvor mange som har meldt seg på. Jeg får se om jeg tar turen, hadde vært interessant å se hvor mange hester som er igjen etter 190000 km som bilen har gått nå...
David Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 Vet ikke hvor mange som har meldt seg på. Jeg får se om jeg tar turen, hadde vært interessant å se hvor mange hester som er igjen etter 190000 km som bilen har gått nå... Trur eg skal prøve, kjekt å vite ja.. pluss at då kan eg finstille bensintrykket. litt greidere med breibandslambda, no har eg bere vanlig lambdasond med A/F måler.. kansje eg skal sjå om den kan få nokk bensin til å kjøre med 1 bar i turbotrykk!
George W Bush Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Dette er bilen vettu! Kjenner en som har nesten lik. De går bra og de her!
Lien Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Kjører du med original sprut og dyser på 0.8 bar? Ingen problemer med tenningsbank?
David Skrevet August 4, 2007 Forfatter Skrevet August 4, 2007 Kjører du med original sprut og dyser på 0.8 bar? Ingen problemer med tenningsbank? jepp.. har en progressiv bensintrykksregulator. trykk kjører du me? 1bar?
shv Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Kan nå bekrefte at 545 særdeles enkelt parkerer 328! (Ikke at det kom som noen overraskelse...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå