Gå til innhold

545i, e28 prosjekt! oppdatert 7/3-2008


Anbefalte innlegg

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ser på fart vs. turtall at min ble bremset på 4. gir, trodde at bremsing foregikk på tyngste giret... Hvilket gir var din i?

Skrevet

Står bilen fastspent er det jo igrunn nesten det samme.

Selvfølgelig er det enklere at bilen faller av og oser rett i veggen med en slik benk om "stroppinga" skulle løsne, men så lenge bilen sitter fast er det jo omentrent det samme.

Men at den står med snuten i nedoverbakke er jo litt spesielt, mister jo vekta på bakhjula da, enklere for bilen å spinne da hvis man har skikkelig motor.

Menmen, han har fått målinga si :)

Skrevet

Forøvrig er jeg "skuffet" over målingen, ved 0,8-0,9 bar skulle du vel få noe nærmere 350hk / 500nm? :?

Har dere finjustert tenningen, og bensintilførsel?

(ja, jeg har bare skumlest de siste innleggene)

Skrevet
Forøvrig er jeg "skuffet" over målingen, ved 0,8-0,9 bar skulle du vel få noe nærmere 350hk / 500nm? :?

Har dere finjustert tenningen, og bensintilførsel?

(ja, jeg har bare skumlest de siste innleggene)

Effekten som står her er på hjula, så kan du jo plusse på 15 prosent ca!?

prøvde å stille opp trykket meir, men wastegaten opner fult på 0,8 uansett.. må vell stramme fjøra litt.

på 1bar skulle eg fått nermare 350hk trur eg!

Skrevet

Forresten var bilene stroppet godt fast, og var ikke bekymret over at de kunne komme ned fra rulla. Har sett at mange bremsinger foregår med slik rulle.

Med 200+ km/t på hjulene går bilen rett i veggen om stroppene ryker, uavhengig om bilen står oppå en rulle eller nede mellom 2 stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...