David Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 Grattis med flott resultat regner med du er rimelig fornøyd? Hvor mye penger har du brukt på motor? HK org? Takk! Har brukt 1500 kr på en progressiv btr 252hk orginalt.
David Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 Gratulerer med gode tall. RÅ skute! Takk!
Lien Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Imponert over tallene dine Mange som tviler på tallene jeg har oppgitt på diverse sider rundt om, men nå kan vi nesten bekrefte det. Momentet lå litt lavere enn jeg trodde, men det var akseptabelt Gratulerer!
///MoePower Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 Forøvrig er jeg "skuffet" over målingen, ved 0,8-0,9 bar skulle du vel få noe nærmere 350hk / 500nm? Har dere finjustert tenningen, og bensintilførsel? (ja, jeg har bare skumlest de siste innleggene) Effekten som står her er på hjula, så kan du jo plusse på 15 prosent ca!? prøvde å stille opp trykket meir, men wastegaten opner fult på 0,8 uansett.. må vell stramme fjøra litt. på 1bar skulle eg fått nermare 350hk trur eg! Var så dum at jeg tenkte hk`ene var målt på motoren jeg. Men er det på hjulene du har bremsa 295hk og 461nm, så er det fullstendig akseptable tall 295 / 0,85 = 347 Det stemmer vel litt mer med mine hk "forhåpninger" ja. Jeg lader forøvrig 1,2 bar i en M102 med 3 bar bensintrykk, går så det suser Måtte ikke gjøre noe med min wg for å justere opp trykket, var bare å justere "i vei", men det er en eldre type wg enn din tipper jeg nok. Uansett så syns jeg bilen din har blitt veldig pen, ønsker deg lykke til videre med den, mye moro du har der!
Lien Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Skal du ha trykket høyere kan du lage til en nippel på toppen av wastegate som du setter vakuum på. Da kan du justere høyere men er usikker på hvor mye. Eventuelt kan du skjære opp wastegate og sette inn en mekanisme som strammer fjæra. Det gjorde jeg, og min lader 1 bar uten problem nå..
David Skrevet August 17, 2007 Forfatter Skrevet August 17, 2007 Skal du ha trykket høyere kan du lage til en nippel på toppen av wastegate som du setter vakuum på. Da kan du justere høyere men er usikker på hvor mye. Eventuelt kan du skjære opp wastegate og sette inn en mekanisme som strammer fjæra. Det gjorde jeg, og min lader 1 bar uten problem nå.. Skal opne den å lage til stilleskrue..
shv Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 Her er et lite videoklipp fra bremsingen. Skjelven, dårlig filming med mobilkamera, men bedre enn ingenting! http://videos.streetfire.net/video/19a4 ... 4d4f7d.htm
David Skrevet August 18, 2007 Forfatter Skrevet August 18, 2007 rå bil hvilket bensintrykk kjører du med? takk! 2,8 bar på tommgang. kjørte "Drag race" idag, Street Legal på eikås. Det var utrulig arti, men eg må ha mer hk
shv Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Noen korte videosnutter tatt med mobil: 545 vs cosworth: http://videos.streetfire.net/video/8768 ... 3a0931.htm 545 vs cosworth: http://videos.streetfire.net/video/c389 ... 3e481e.htm 545 vs RS6: http://videos.streetfire.net/video/416a ... 3afd72.htm 545 solo run: http://videos.streetfire.net/video/5a4d ... 46114f.htm 545 vs cosworth: http://videos.streetfire.net/video/f0b5 ... 481750.htm
kvalaracing Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Skikkelig jevne den og cosworthen.Skulle tro 545 tok starten med såpass moment.Dårlig feste?
David Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 Skikkelig jevne den og cosworthen.Skulle tro 545 tok starten med såpass moment.Dårlig feste? spant i første gir.. Skulle hatt full tank me bensin, litt lett på ræva. cossien skulle ha 420hk, 560nm på hjula i følge eiger.
Lien Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 men 10sek til 120? mulig det var pga. hjul spinn men.. hva slags utveksling har du på diff?
David Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 men 10sek til 120? mulig det var pga. hjul spinn men.. hva slags utveksling har du på diff? Hadde 129 eine gangen. Bilene som gjekk best hadde ikkje meir enn ca 140. Er usikker på ka utveksling eg har, men høgt gira.
shv Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Hadde 126 km/t med E36 med M3 motor, som er en lettere bil, så jeg tror ikke sluttfarten er så gal med 129 km/t. Eikås er ikke den raskeste banen i landet, ikke er den flat heller, litt opp og ned. Mange som kjører 1 sekund raskere på Gardermoen enn på Eikås.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå